Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye steig tempen på core for deg fra 1.4v til 1.5v med resulterende høyere overklokk?

 

sitter å lurer på å teste denne voltmodden selv, men er usikker på om zalman kjøleren holder unna.

5571594[/snapback]

 

VoltMod? Det er jo bare å la ATi Tool øke volten. Ihvertfall det jeg gjorde. Litt tungvindt, men fant en grei måte å gjøre det på når jeg søkte litt på XS sitt forum. Har ikke sjekket temps, men det er helt på grensen av hva orginalkjøleren klarer. For å benche den på denne hastigheten, å med denne volten, så kjører jeg viften på kortet på 100%, pluss at jeg ikke kjører med sidedør på kabinettet. Kjører faktisk aldri med sidedør. er for mye ut å inn til at jeg gidder ;)

Lenke til kommentar

Hmm så det sier stopp på 837 ved luft kjøling, det var jo litt lavt.

 

Har du 1900xt? sliter fortsatt med å finne dokumentasjon på hvilken 1900xt kort som blir levert med 1.1ns og ikke 1.2 . (da tenker jeg på produkt beskrivelse ikke rykter på div forum og tester)

 

837 stemmer jo ganske greit med 1.2 ns som lar seg klokke noe over 1600.

Lenke til kommentar
Hmm så det sier stopp på 837 ved luft kjøling, det var jo litt lavt.

 

Har du 1900xt? sliter fortsatt med å finne dokumentasjon på hvilken 1900xt kort som blir levert med 1.1ns og ikke 1.2 . (da tenker jeg på produkt beskrivelse ikke rykter på div forum og tester)

 

837 stemmer jo ganske greit med 1.2 ns som lar seg klokke noe over 1600.

5571953[/snapback]

 

Synes også det var litt lavt. Hadde håpet på ca 900, men ser det er flere som sliter med å komme noe særlig lengre enn det jeg har kommet. Skal leke litt mer med forskjellige volter før jeg gir meg.

 

Jeg har X1900XTX, ikke et X1900XT jeg har flashet opp.

Lenke til kommentar
hvor mye steig tempen på core for deg fra 1.4v til 1.5v med resulterende høyere overklokk?

 

sitter å lurer på å teste denne voltmodden selv, men er usikker på om zalman kjøleren holder unna.

5571594[/snapback]

 

VoltMod? Det er jo bare å la ATi Tool øke volten. Ihvertfall det jeg gjorde. Litt tungvindt, men fant en grei måte å gjøre det på når jeg søkte litt på XS sitt forum. Har ikke sjekket temps, men det er helt på grensen av hva orginalkjøleren klarer. For å benche den på denne hastigheten, å med denne volten, så kjører jeg viften på kortet på 100%, pluss at jeg ikke kjører med sidedør på kabinettet. Kjører faktisk aldri med sidedør. er for mye ut å inn til at jeg gidder ;)

5571759[/snapback]

doh!

 

jeg trodde det var snakk om et 7800gt i farta, leste senest i går om at det kan flashes på nytt med bios som volten er justert etter egne valg. med mindre jeg er helt på bærtur da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...