Gå til innhold

Verdenslansering på NEC's nye LCD skjermer


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser nå på netshop.no at den er ubekreftet 11.11.04.

 

Det blir altså ikke denne måneden likevel.

Ser dårlig ut med november også, datoen er forskjøvet til 29.11. :(

 

 

EDIT: eh, har jo vært november hele tiden. :p

 

EDIT2: det jeg mente var at om de får den inn 29. er det vel ingen som har den før 1. desember.

 

dette ødela dagen litt. Synes jeg har ventet altfor lenge nå.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
EDIT2: det jeg mente var at om de får den inn 29. er det vel ingen som har den før 1. desember.

 

dette ødela dagen litt. Synes jeg har ventet altfor lenge nå.

ingen test denne uken heller... :(

 

også kommer den kansje ikke til å være å få før desember. :cry:

hva skal jeg gjøre nå da.... får ta i bruk en 1990 moddel 14''crt som jeg har på loftet imens som klarer 800x600 :p , nå er man mektig lei vente, ting tar som regel lengere tid en man tror. så tror ikke lenger det er verdt å hele tiden vente i dataverden, kommer jo noe nytt rundt neste hjørnet uansett som det skjermkort, cpu, hovedkort, chipset, skjermer eller hva. det er så mange komponenter i dataverden, synd de ikke kunne kommet ut på likt. :p:p

Lenke til kommentar

Dahle: Hvorfor har ikke vi fått noen rapport om den nye serien fra Nec..XC7890?

En serie som har doble frekvenser med overklokket Y.....gir krystrallklart bilde som menneskeøye knapt klarer å fange opp. Fikk vite dette via en kompis som jobber i Nec sin hjemby og hovedkvarter. DAHLE!!...våkne opp.

Lenke til kommentar
nå er man mektig lei vente, ting tar som regel lengere tid en man tror.

Jeg har dal alltid sagt at skjermen kommer til å treffe markedet mot slutten av november - tiligst. Når det gjelder testens publiseringstidspunkt så kommer den når den kommer. Det er andre ting som spiller inn enn at folk er utålmodiger grunnet overmoidig tidsestimering av Dahle ;)

 

MacLover: Skal sjekke det opp, men NEC har ikke sendt ut noen pressemelding på det, så det du har fått høre er nok rimelig konfidensielet hvis det stemmer. Send meg gjerne en PM med litt mer info, så jeg har noe å presse med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...