Gå til innhold

Verdenslansering på NEC's nye LCD skjermer


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sår ikke så veldig mye spennende i den ppt-en altså. Produktarket er ikke lansert enda, så det er det bare jeg som har sett utenfor NEC sitt kontor her i landet.

 

Kjører nå dual 1770 og 1670 og har en godbit av et bilde til dere :)

Ser ut som bilde på 1770 ikke går helt ut i kantene. 1670 var egentlig finere på det bilde...

Lenke til kommentar
:love:

 

Det er fortsatt GANSKE lenge til midten av november. Æsj.

 

 

EDIT: enden eller dahle, kan dere være så greie å fortelle meg om nec har sagt noe om hva prisen vil ligge på? Jeg har regnet med cirka 5000 med dvi-kabel i prisen liksom.

hva? midten av november? Dahle sa det den ville være mulig å få kjøpt tidlig merk tidlig i November han, og kansje også i Slutten av oktober. Ærsj må jeg vente en god stung Ut i novermber måned tror jeg heller jeg kjøpet 1760NX, trenger skjerm til ny Pc... :(

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar
EDIT: enden eller dahle, kan dere være så greie å fortelle meg om nec har sagt noe om hva prisen vil ligge på? Jeg har regnet med cirka 5000 med dvi-kabel i prisen liksom.

DAhle har vel alt sagt at de skal ligge på samme pris som forgjengerne i 60-serien. Ut over dette har ikke jeg hørt noe.

 

Når det gjelder endelig lansering så er det første halvdel av november som er den "offisielle" uttalelsen fra NEC, men jeg tror vi går over tiden før de er å få kjøpt i butikken. HW (jeg) skal forøvrig dekke lanseringen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...