Gå til innhold

Verdenslansering på NEC's nye LCD skjermer


Ni kon

Anbefalte innlegg

Ok, nå som det faktisk har dukket opp en test av 1770NX, kan kanskje noen si noe mer om 1970NX. Kommer denne i hele tatt? :cry: Og det er kanskje til og med noen som har noen (ikke bekreftede) facts....? Ryktene sier at den er s-ips basert, men har noen peil på omlag hva responstiden blir? Kanskje 16ms... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, nå som det faktisk har dukket opp en test av 1770NX, kan kanskje noen si noe mer om 1970NX. Kommer denne i hele tatt?  :cry: Og det er kanskje til og med noen som har noen (ikke bekreftede) facts....? Ryktene sier at den er s-ips basert, men har noen peil på omlag hva responstiden blir? Kanskje 16ms...  :whistle:

Her er NEC-1970NX info:

 

19" / S-IPS Panel / 500:1 / 250 cd/m2 / 25 ms / h:176° v:176° / 1280*1024 / TCO-03 /dvi

 

 

1970NX Datasheet

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Sist gang jeg snakket med NEC var det TN som galdt i 1970NX. Noe mer vet jeg ikke, da det er 1770 som har vært fokus både fra de og oss. Tror ikke det finnes en testversjon av 1970 i Norge enda. Responstiden blir da vitterlig ikke 25ms, så hvor du har fått dette fra lurer jeg veldig på

Lenke til kommentar
Sist gang jeg snakket med NEC var det TN som galdt i 1970NX. Noe mer vet jeg ikke, da det er 1770 som har vært fokus både fra de og oss. Tror ikke det finnes en testversjon av 1970 i Norge enda. Responstiden blir da vitterlig ikke 25ms, så hvor du har fått dette fra lurer jeg veldig på

hei

 

Fant infoen her.

 

Om dette er riktig informasjon vet jeg ikke, men synes pdf filene ser offisiell ut.

Lenke til kommentar

Så mini-testen av 1770 på hardware.no, og det ser jo lovende ut, MEN tidligere erfaringer med TN-panel tatt i betraktning, har noen disse gradient-bildene (0%-100% fra venstre mot høyre av RGB) for 1760 og 1770. Så man kan se om det er forskjelln på lysstyrken på disse (om ingen har på 1770 så kan kanskje noen teste det på sin 1760) ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det jeg som ser dårlig eller stemmer det at 1770nx nettopp har falt 1000kr i pris?

 

Noen som vet hvordan 1970 vil oppføre seg i forhold til 1770? Vil disse yte likt, eller vil 1970 fungere dårligere til spill o.l ? Har tenkt til å kjøpe en av dem, men veit ikke helt hvem enda. Synes det virket litt drøyt at 1970 bare har 25ms, siden den er ny på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...