Gå til innhold

Verdenslansering på NEC's nye LCD skjermer


Ni kon

Anbefalte innlegg

Onsdag 29. sept er hw.no i Munchen på verdenslanseringen av den neste generasjon skjermer som slippes fra NEC.

 

Vi skal se nærmere på den neste generasjon xx70 NX serien og den nye spennende teknologien DV.

 

Undertegnede kommer sikkert til å få en del tid alene med en teknikker eller to, og i den forbindelse kommer jeg til å stille en del spørsmål.

 

Jeg lever i den tro at jeg alltid glemmer noe, så derfor spør jeg dere forum medlemmer om hva dere ønsker å vite. Har dere noen spørsmål så kom med de her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite sideinnspill:

Om du ikke har vært i München før, ta deg tid til å besøke sentrum og Olympiaparken. Parken når du med bane U3 (evt. U1 med litt vandring). Fra flyplassen kan du ta S1 og S8 ("Schnellbahn") til sentrum, litt avhenig av hvor du skal bo. Det er generelt veldig greit med baner i München (Tyskland generelt spør du meg). Og det er en veldig fin by med en rolig atmosfære til tross for et innbyggertall i millionklassen. Mulig oktoberfesten også er nå....

 

Ha en fin tur, skulle ønske jeg kunne være med!

Lenke til kommentar

Typisk... artikkelen din minner meg om folkene på trafikanten... makan til idioter har jeg aldri sett.

 

Det er greit nok å ta lunch altså, men når det står ca. 30 personer i kø, og det er EN person som tar seg av hele køen mens ca. 5 ansatte sitter på hver sin arbeidsstasjon og surfer... da er det noe galt.

 

Hadde de hatt et SNEV av arbeidsmoral og normal folkeskikk hadde de tatt seg av kundene, men det kom jo selvfølgelig ikke på tale - de hadde jo sin rettmessige lunchpause...

 

Med 6 personer hadde køen blitt borte på 10 minutter, istedenfor måtte hver person som kom inn vente ca. en halvtime....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...