Gå til innhold

Verdenslansering på NEC's nye LCD skjermer


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke så mye peiling på skjerm, hva er det som er så fantastisk med disse NEC skjermene?

1760NX er regnet for å være en av de beste spillskjermene, og den er to år gammel. Når NEC nå bytter den ut med noe de mener er bedre så er det klart det er spennende.

 

Og det blir jo ikke akkurat bedre av at Øivind Dahle skryter rompa av seg av disse, og trekker opp folk i en skyhøy forventning..

 

Dessuten så er det jo litt gøy å tenke på at hardware er noen av de første i verden som får teste de :)

Lenke til kommentar
Til enden : tar det flere uker å teste denne 1770NX skjermen? :(  hadde vært fint med en test innen uken som kommer!

Hvorfor trenger du en test av en skjerm som ikke er å få kjøpt da?

Hvorfor trenger du å bruker unødvendig mye tid på å teste en skjerm når du heller kan glede folk med å gi den ut? :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Til enden : tar det flere uker å teste denne 1770NX skjermen? :(  hadde vært fint med en test innen uken som kommer!

Hvorfor trenger du en test av en skjerm som ikke er å få kjøpt da?

For da vet du om du kommer til å kjøpe den. Hvis ikke kan du kjøpe en skjerm som faktisk er å oppdrive, så slipper du å vente.

Lenke til kommentar
Vil du ha en kvalitet-test, eller vil du ha en DinSide-test :p

ja, self er det bedre med en kvalitet test. selvom den ikke er å få kjøpt før om en god stund, så er jeg veldig nyskjerrig på om dette faktisk er en bedre skjerm, man er jo ikke sikker før men ser testen!

 

så da kan jeg jo likso godt dra og kjøpe NEC 1760NX, hvis den nye viser seg å være dårligere, det var bare det. :p

Lenke til kommentar
Til enden : tar det flere uker å teste denne 1770NX skjermen? :(  hadde vært fint med en test innen uken som kommer!

Hvorfor trenger du en test av en skjerm som ikke er å få kjøpt da?

For da vet du om du kommer til å kjøpe den. Hvis ikke kan du kjøpe en skjerm som faktisk er å oppdrive, så slipper du å vente.

akkurat det jeg mente! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor trenger du en test av en skjerm som ikke er å få kjøpt da?

Kan umulig å vært et seriøst spørsmål, alle på forumet vet om at Dahle jaller ut både i øst og vest om forhåpningene til disse skjermene. Et bedre spørsmål er om Dahle er blitt sponset av NEC i forkant av lanseringen... Han har vel snakket godord om denne "luft"-skjermen nå i snart 3måneder. Og ja da, vi vet godt at den "kommer snart".

 

Litt off-topic her, men er det en policy hos hardware om at de ikke skal si når testene blir offentliggjort?

 

*Lei ventinga, synes det bare baller seg opp i venting. Snart trekker vel nec den tilbake også, eller arbeiderne streiker*

 

Men heldigvis har jeg et liv utenom også :thumbup:

 

Edit: Det ble litt Se&Hør preg over dette innlegget, så husk å koble ut den seriøse delen av hjernen når du leser det.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Hvorfor trenger du en test av en skjerm som ikke er å få kjøpt da?

Kan umulig å vært et seriøst spørsmål, alle på forumet vet om at Dahle jaller ut både i øst og vest om forhåpningene til disse skjermene.

Hva har rallingene til Øivind med det spørsmålet å gjøre? Du får ikke kjøpt skjermen enda, så da så ikke jeg poenget med å stresse med å lese en test av den. White hadde dog en god grunn, så spørsmålet er besvart.

 

Et bedre spørsmål er om Dahle er blitt sponset av NEC i forkant av lanseringen... Han har vel snakket godord om denne "luft"-skjermen nå i snart 3måneder. Og ja da, vi vet godt at den "kommer snart".
Det er sterke ord du kommer med. Har du noe å følge de opp med eller? man skal være ganske så forsiktig med den slags beskyldninger uten å ha noe å dekke det med. Jeg venter i spenning!

 

Når det gjelder Øivinds begeistring for denne skjermen, så kommer den av at han har hatt en del inside info ganske lenge. Om en salgssjef sitt skryt om eget produkt er den beste kilden er en ting, men Øivind gleder seg som en unge og har delt denne gleden med andre som ville delta. Det ser jeg bare på som positivt. Litt engasjement har aldri skadet.

 

Lanseringstidspunktet har alltid vært fastslått at er i november. Det er faktisk ganske lenge siden dette ble informert om.

 

Litt off-topic her, men er det en policy hos hardware om at de ikke skal si når testene blir offentliggjort?
Det er vanskelig for oss som testere å kunne si nøyaktig når en test blir publisert, da det er en omfattende kvalitetssikringsprosess som som skal kjøres gjennom først. Til sist er det redaktøren som plukker et passende publiseringstidspunkt. Når testobjektet ikke har ankomemt er det enda vanskeligere å si, da det alltid dukker opp ting som kan forsinke. Jeg synes det bare er fornuftig å ikke komme med noe estimat på når en test dukker opp på forsiden. I beste fall holder jeg meg til å angi at det skjer med en ukes margin.

 

*Lei ventinga, synes det bare baller seg opp i venting. Snart trekker vel nec den tilbake også, eller arbeiderne streiker*
Skjermen er ankommet, og jeg sitter og ruger på den til Øivind ikke fyllesyk lenger ;)

 

Testen kommer nok litt senere på forsiden enn Øivind antyder, men vi skal nok få preset den ut før lansering.

Lenke til kommentar

Ble bare litt overbegeistret, overivrig, gira, utoldmodig. Ikke meningen å støte noen. Prøv å les posten uten å koble på en seriøse delen av hjernen. Har sitti og hoppa på stolen over denne nye lanseringen siden starten av august, ikke lett å vente så lenge på en datadel som er så bra. Jeg mener som de aller fleste andre her på forumet; at du(enden) og Dahle gjør en super jobb. Fortsett det gode arbeidet dere :yes:

Lenke til kommentar
Jeg mener som de aller fleste andre her på forumet; at du(enden) og Dahle gjør en super jobb. Fortsett det gode arbeidet dere :yes:

enig, de gjør en kjempe jobb både Dahle og enden! :)

 

EDIT : du er ikke den enneste som er meget ivrig etter å få tatt en titt på skjermen, det er nok mange mange der ute, inkl meg self. ;)

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...