Mala Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Fy ¤%&/ den der sitter igjen azz!! makan til stygging!
SpinNdre Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Fy ¤%&/ den der sitter igjen azz!! makan til stygging! Steike jeg ble skremt første gangen...
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Jeg, som egentlig er litt lettskremt, skvatt ikke så mye av den... Men så har jeg nettop mannet meg opp til Doom, da.
P-in-P Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvis man leser tråden, vil man nok skjønne at dette ikke er et vanlig spill...mange sier de skvatt,osv. Jeg kunne lett ha sent dem en PM og be dem endre postene og si at det var et morsomt spill, men jeg lot vær, så folk kunne ha en sjanse til å finne ut selv, uten å teste. Til Rafael og P-in-P: Sorry hvis dere ble veldig skremt, men hvis dere hadde lest tråden, hadde dere som sagt skjønt at dette var en "skremme-greie"... EDIT: Mitt innlegg nummer 666 ! Jeg leste ikke det de andre hadde skrevet fordi at jeg skjønte at det faktisk var noe tull med det siden det ble postet og ville ikke spolere det... At jeg skrev "Jeg HATER deg" var egentlig en dyp sykologisk metafor for å si at jeg ble skremt Koste meg egentlig veldig når jeg lot mamma teste spillet
Snorre Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 JEg ble skikkelig skremt i det hylingen kom:
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvis man leser tråden, vil man nok skjønne at dette ikke er et vanlig spill...mange sier de skvatt,osv. Jeg kunne lett ha sent dem en PM og be dem endre postene og si at det var et morsomt spill, men jeg lot vær, så folk kunne ha en sjanse til å finne ut selv, uten å teste. Til Rafael og P-in-P: Sorry hvis dere ble veldig skremt, men hvis dere hadde lest tråden, hadde dere som sagt skjønt at dette var en "skremme-greie"... EDIT: Mitt innlegg nummer 666 ! Jeg leste ikke det de andre hadde skrevet fordi at jeg skjønte at det faktisk var noe tull med det siden det ble postet og ville ikke spolere det... At jeg skrev "Jeg HATER deg" var egentlig en dyp sykologisk metafor for å si at jeg ble skremt Koste meg egentlig veldig når jeg lot mamma teste spillet Ja, jeg hadde ikke akkurat trodd at du "HATET" han, bare på grunn av spillet, bare ment som en spøk... Jeg skvetter generelt lite, og jeg skvatt ikke direkte nå heller, selv om at jeg ble ganske...hmm, hvordan skal jeg si det..."Oppmerksom"
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Koste meg egentlig veldig når jeg lot mamma teste spillet Kan jeg forestille meg
Laman Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) AHaha! Jeg blir i så godt humør når jeg ser innleggene deres. Har ikke spilt det sjøl, har ikke tenkt å gjøre det heller. suckers... edit : Tro meg! Det var en leif! Det er helt sant! Endret 25. september 2004 av Laman
P-in-P Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 sukers... Det kom fra mannen som ikke kunne stave suckers
Laman Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Laman, tør du ikke? Jeg....humm..... gidder ikke. Ja! Jeg gidder ikke.
000111222 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Fytti! Huffameg der kvapp eg gitt. Akkurat då eg tenkte:"Herregud kom han berre til lvl2. Eg ska no komme lenger, poste rekorden min. Berre gjennom her no så..." Uff, kan bli paranoid av mindre. Kjeme til å ha gåsehud kvar gong eg speler eit uvoldeleg spel etter dette. Hahahahihihohhah! :!:
Laman Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!Fytti! Huffameg der kvapp eg gitt. Akkurat då eg tenkte:"Herregud kom han berre til lvl2. Eg ska no komme lenger, poste rekorden min. Berre gjennom her no så..." Uff, kan bli paranoid av mindre. Kjeme til å ha gåsehud kvar gong eg speler eit uvoldeleg spel etter dette. Hahahahihihohhah! :!:
Deathie Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Å fytti fanklern! Ble vettskremt! Hehe... Konset skikkelig!
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Nå har jeg kjørt gjennom for tiende gang, hver gang med full lyd i headsett og later som om jeg ikke vet at noe kommer...Men det er ikke skummelt lenger...
000111222 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hmmm...det var rart. Prøv å oppdatere sida og innstaller dei seinaste skjermdrivarane Hoh!
Deathie Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hva skjer da? Du er ikke den skarpeste kniven i skuffa er du?
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hva skjer da? Han fortsatte bare spøken din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå