Gå til innhold

Årets beste FPS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FarCry, Doom3..Må si at jeg er veldig skuffet over "sistebossene" i begge spillene. I FarCry tok jeg han (Krieger) med et dusin skudd fra pistolen. I Doom3 et par tre runder med soulcuben..Ganske patetisk i grunn..

Et par dusin skudd fra pistolen på Krieger?? Da jeg spilte så måtte jeg skyte 5 granater fra mitt maskingevær og rundt 5 magasing og noen håndgranater samt at jeg måtte ta ut rundt 5-6 av Elite guardene som stod og skjøt på meg....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Av de jeg har spilt:

 

1: Farcry (dette har den beste grafikken hittil, synes faktisk det er bedre enn Doom3 - men det KAN jo skyldes at Doom3 stort sett foregår i en trang marsbase da :roll: )

2: Counter-strike: Source (Kanskje ikke det de fleste tenker på når det er snakk om fps-spill, men det er jo faktisk et da... Setter det her siden jeg aldri blir lei av å spille det, pluss at grafikken er ganske så bra med source-enginen. Digger fysikkeffektene også.)

3: Doom 3 (fet grafikk, men ganske ensformig/simpelt gameplay dessverre. Man skal jo SPILLE også, ikke bare se på grafikken. :!: Men det er fortsatt et ganske bra spill, spesielt pga grafikk/lyd + at det er ganske skremmende i starten.)

 

Når HL2 kommer er jeg rimelig sikker på at de tre spillene jeg har listet opp hittil må finne seg i å bli flyttet ett hakk nedover på listen alle sammen. :thumbup:

Lenke til kommentar

La oss utsette denne diskusjonen til 31 Desember folkens, etter at de fleste har spillet gjennom HL2 et par ganger. Kan hende både DOom 3 og Farcry blir KRAFTIG rundjula av Half-Life 2, kan hende ikke.

 

Til nå er Far Cry hakke fremfor Doom 3 av den grunnen av FC er mer åpen i områdene, er ikke satt til en linje, rett frem. Der taper DOom 3 litt, god grafikk er ikke alt, story og gameplay er også noe.

Lenke til kommentar

1. Painkiller (roxxors)

2. Doom3 (forutsigbart og til tider kjedelig)

3. Har det egentlig kommet noen bra fps spill i år? :p

Farcry vil jeg heller påstå er en grafikk demonstrasjon, story er det vel heller dårlig med...

Og for de som skriver stalker så kan ikke det bli årets spill fordi det ikke blir gitt ut før til neste år :cool: i begynnelsen av 2005. Det skal finnes noe intervjuer på nett som bekrefter det...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...