Gå til innhold

The Sims 2


Anbefalte innlegg

*Innlegg redigert av moderator*

 

Vi ønsker ikke snakk omkring piratkopiering og hvordan man kan omgå kopisperrer. Bruker utestenges i to uker.

Hvorfor det? Det er ikke ulovelig å bruke "crack" eller hva man kaller det for å unngå å bruke cd. Jeg rakk ikke helt å lese inlegget før det ble redigert, men går utifra det på grunn av moderators redigering. Det er jo lettere å bruke en crack så man slipper cd, og det er jo ingen lov mot det. Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk spillet i går, la det inn og startet og spille, bygget meg ett hus, taket kom ikke på toppen, men midt i huset, fikk fjernet det, men ikke flyttet det opp...

 

fjernet alle trærne rundt huset, fordi man ser huset nesten fra 180 grader(rett på huset) fant ingen måte å endre dette på..

 

starter å spille, leter en del for å finne de tingene jeg skal kjøpe, dårlig oppsatt..

 

spiller en del(joda, med masse penger, vil teste spillet med en del penger også)

 

har bygget meg ett stoort hus, har masse penger, inviterer rektor, sønnen i huset er i platina humør eller no, men neida, ingen privatskole, hva må man gjøre for at man skal komme inn der??

 

synes det var ett ganske dårlig spill...

alt man skulle bygge var vanskelig...

Lenke til kommentar
For å komme inn må du vise rektoren rundt i huset, lage god mat, og smiske.

Også er det lurt å ha det ryddig og fint. Klarte det på andre forsøk. Og eg hadde ikkje akkurat noe stort hus for å si det mildt.

 

Genialt spill etter min mening. enda bedre enn Sims 1

han ville ikke inn i huset, han stod der 5 min(sim time) før han gikk igjen, må jeg stå ute å vente på han da?

Lenke til kommentar
Synst sims(2) er sånt jentespill. :tease:  Finst jo ikkje morsommt. :yes:

Nei, det er jeg uenig i. Men det er mange jenter som spiller det da :)

ok. smak og behag. :thumbup::whistle:

Ja :)

 

Men finnes det en slik "nudepatch"? Synes det ser så dumt ut når de går på do med buksene på og bare noe dårlig sensur greier :thumbdown: (å så er det noen litt fine damer også da, bare dumt de bare er en haug med pixler :p )

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Det er ikke ulovelig å bruke "crack" eller hva man kaller det for å unngå å bruke cd. Jeg rakk ikke helt å lese inlegget før det ble redigert, men går utifra det på grunn av moderators redigering. Det er jo lettere å bruke en crack så man slipper cd, og det er jo ingen lov mot det. Eller?

Jo, vår lov. Den heter "retningslinjene", og ved å registrere deg på forumet har du akseptert dem. :)

 

Om du føler at dette er voldsomt urettferdig, finnes det mange andre forum du kan diskutere warez på.

Lenke til kommentar
Hvor mye krever dette spillet? Skal legge det inn hos lillesøsteren min, og der er det XP-2500+, 512 ram, og inntregrert skjermkort i HK.

 

Vil dette gå?

Ikke helt flytende kan man si. MIN søster's pc hadde vel 5 fps på laveste instillinger(2600+, 512 ram og integrert GFX)

Testa det i går kveld. Synes det virket overraskende fint med tanke på at det "bare" var et inntregrert GPU.

 

Skal si hun ble lykkelig når det funka..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...