Jump to content
Sign in to follow this  
monzilla

The Sims 2

Recommended Posts

Må man inn til byen for å kjøpe nye ting, eller er det kun de tingene man starter med som man kan bygge? isåfall er jo dette helt på trynet...

Noen tips, artige historier osv noen har å dele?

Jeg synes spillet var kult, men det var så sinnsykt lite ting men kunne kjøpe. Det var det også i the sims 1, men alle de 7 tillegspakkene gjorde utvalget bra. Jeg synes også de greiene med barn er litt rare. Man kan la ungene ligge og grine dag etter dag med møkekte bleier, men ingenting skjer. I sims 1 så truet de med å hente barnet og sånn.Jeg synes også det var vanskligere å styre flere simmer her enn i 1ern

Har et problem her med et nyinnkjøpt Sims 2:

Installerte det med DirectX 9.0c og skulle prøve spillet.

Starta det opp, men fikk feilmeldingen:

"Kunne ikke initialisere Direct3D. Kontrollert at DirectX 9.0c er installert i systemet. Programmet vil bli avsluttet"

Har nå prøvd med forskjellige skjermkortdrivere (65.76 beta, 61.76 og 61.77), ingen funker.

Har også Installert DirectX 9.0c fra CD'en 3 ganger og restartet.

Noen forslag?

Re starte pcen etter update av Direct x? jeg slet med det samme! instaler Direct x 9.0c en gang til!

Ehh, hvis du leser det jeg skrev, så ser du at jeg skrev at jeg installerte DirectX 9.0c 3 ganger og restartet 3 ganger..

sims 2 er mye lettere da, eneste utfordrende er at de blir gamle :p og at de må få barn.

Min dude har 15 dager til han blir gammal og tjener 650 hver dag når han jobber som lege et sted

Men ellers er det mye lettere, kan chate med dataen, og vennene ringer deg for å chatte.