Gå til innhold

The Sims 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Objects er jo noe man laster ned fra Fansites o.a. Litt av poenget er jo denne utvekslingen med andre brukere. Det kommer garantert offisielle nedlastnings pakker fra Maxis etterhvert med diverse saker.

ja, men hvorfor skal vi aldri få det vi vil ha med engang :(

dem har vel lagt opp en 2 års plan med expansions til dette spellet også :cry:

Lenke til kommentar

Sims 2 er kjempestas! I motsetning til 1'ern ser husene proffe ut når du har bygd dem. Og det var på tide med at en kunne få kjeller og loft. Dog har jeg ting å utsette. Hvor i pokker er biljardbordet? Hvor i pokker er alle objektene? Det finnes jo nesten ingenting for å være ett splitter nytt spill. Pluss at det shit-irriterende at en ikke kan sette møbler på skrå! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sims 2 er kjempestas! I motsetning til 1'ern ser husene proffe ut når du har bygd dem. Og det var på tide med at en kunne få kjeller og loft. Dog har jeg ting å utsette. Hvor i pokker er biljardbordet? Hvor i pokker er alle objektene? Det finnes jo nesten ingenting for å være ett splitter nytt spill. Pluss at det shit-irriterende at en ikke kan sette møbler på skrå! :thumbdown:

Enig. The Sims 2 er et bra spill som jeg har kost meg med noen sene kvelder nå, men det er for få objekter. Nå er det selvsagt en grunn til at EA/Maxis ikke inkluderte 1500 objekter i spillet med en gang. Folk må jo ha en grunn til å bruke penger på tilleggspakkene. Og gjett om de vil!

Lenke til kommentar

Jeg synes det går så ufattelig sakte når jeg spiller sims2, tar ofte 10 min å laste nabolag eller familie... er det bare pc'en min som er elendig? vet noen hvilke spesifikasjoner som anbefales?

 

edit: i tillegg synes jeg det er merkelig at den eneste oppløsningen som er tilgjengelig i menyen på spillet er 800*600... kan dette virkelig være riktig?

 

lilleninni

Endret av lilleninni
Lenke til kommentar
Har et problem her med et nyinnkjøpt Sims 2:

 

Installerte det med DirectX 9.0c og skulle prøve spillet.

Starta det opp, men fikk feilmeldingen:

 

"Kunne ikke initialisere Direct3D. Kontrollert at DirectX 9.0c er installert i systemet. Programmet vil bli avsluttet"

 

Har nå prøvd med forskjellige skjermkortdrivere (65.76 beta, 61.76 og 61.77), ingen funker.

Har også Installert DirectX 9.0c fra CD'en 3 ganger og restartet.

 

Noen forslag?

Har du Direct X 9.0 støtte på skjermkortet ditt?

Lenke til kommentar
Jeg synes det går så ufattelig sakte når jeg spiller sims2, tar ofte 10 min å laste nabolag eller familie... er det bare pc'en min som er elendig? vet noen hvilke spesifikasjoner som anbefales?

 

edit: i tillegg synes jeg det er merkelig at den eneste oppløsningen som er tilgjengelig i menyen på spillet er 800*600... kan dette virkelig være riktig?

 

lilleninni

Da har du for lite ram.

256mb er minimum, har det selv, går liiitt seint, men ikke 10 minutters som d sier da, mer 2-3 minutter.

512MB gjør det MYYE bedre.

Lenke til kommentar
Jeg har startet et nabolag. Og det er bare jeg som har hus der, er det ingen andre familer som flytter inn dit? Må jeg lage en familie selv til hver tomt?

Er trist å være alene der

Finnes det ikke både hus med familier i og hus uten familier i som du kan bygge i nabolaget da?

 

Mener det var slik at du denten kunne bygge med eller bygge uten familier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...