Gå til innhold

The Sims 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet høres litt "småbuggete" ut!

Frister å kjøpe, men gikk vel i den fella med alle de andre expansionpacks til 1'eren + spillet...

det er nok det ja, jeg synes spillet er fullt av dårlige idèer, virker som det er noe de har hatt det travelt, ikke testet spillet skikkelig, det virker egentlig ikke som om de har hatt noe beta-test på det, det meste er små ting, men gjør spillet dårlig, men hvis du virkelig likte sims 2 og kan vente på ett par gode patcher så kan du jo kjøpe det...

Lenke til kommentar
Hvordan kan man drepe simmene?

Samme som i 1'eren...? Mwuhahaha

Jada, det er bare å drukne/brenne dem. Vet ikke om andre måter de kan dø på for øyeblikket, annet enn av naturlige årsaker.

Jeg bygde om badet mens en kar lå i badekaret, han nektet å reise seg... selv om jeg lagde masse utganger og greier... gadd ikke vente mer enn 3 døgn før jeg slettet hele familien og bygde nytt, men han rakk ikke å dø... alle metrene var på 0, unntatt environment, men likevel døde han ikke... jeg som håpet han skulle sulte ihjel... snufs...

;)

Lenke til kommentar

Faen... Er det PC'en min, eller går dette vanvittig tregt? Kjøpte SIMS2 i går, og installerte med store forventninger. Da jeg endelig kom i gang, begynte maskinen å henge hele tiden. Selv den minste kommando (kjøpe en seng el.) tok en liten evighet. (Alt fryser i 10-15 sek før jeg kan gå videre).

 

Det skulle ikke være noe å si på maskinens kapasitet:

Prosessor Intel Pentium 4 3,0 GHz HT

Minne 512 MB DDR-RAM

Skjermkort GeForceFX 5600, 256 MB DDR,

ViVo DVI-I

 

Noen tips??

 

FiGu :cry:

Lenke til kommentar
Faen... Er det PC'en min, eller går dette vanvittig tregt? Kjøpte SIMS2 i går, og installerte med store forventninger. Da jeg endelig kom i gang, begynte maskinen å henge hele tiden. Selv den minste kommando (kjøpe en seng el.) tok en liten evighet. (Alt fryser i 10-15 sek før jeg kan gå videre).

 

Det skulle ikke være noe å si på maskinens kapasitet:

Prosessor Intel Pentium 4 3,0 GHz HT

Minne 512 MB DDR-RAM

Skjermkort GeForceFX 5600, 256 MB DDR,

ViVo DVI-I

 

Noen tips??

 

FiGu :cry:

Det er nok maskina di det er noe galt med, jeg kjører det helt greit med en PIII 866MHz, 9600 Pro 128MB, 384 MB RAM...

 

Eneste som tar lang tid er å laste spillet/familien, etter det går det ganske så smooth. Kjører i 1024*768 og med nesten alt på lavt, men fortsatt ser det bra ut!

Lenke til kommentar

Jeg og dama gikk inn til innkjøp av "The Sims 2" for 2 dager siden. Vi storkoste oss, men siden vi ikke bor sammen måtte jeg skaffe en no-cd crack for å spille det hjemme. Men hos meg går det jammen meg ikke å bygge noe som helst!! Du kan sette ut møbler, spille vanlig men og bygge/forandre på hus virker ikke.

 

Utrolig irriterende, særlig siden dama har reist bort i høstferien og jeg må trøste meg med Sims... :no:

Lenke til kommentar
Jeg og dama gikk inn til innkjøp av "The Sims 2" for 2 dager siden. Vi storkoste oss, men siden vi ikke bor sammen måtte jeg skaffe en no-cd crack for å spille det hjemme. Men hos meg går det jammen meg ikke å bygge noe som helst!! Du kan sette ut møbler, spille vanlig men og bygge/forandre på hus virker ikke.

 

Utrolig irriterende, særlig siden dama har reist bort i høstferien og jeg må trøste meg med Sims...  :no:

*Redigert av moderator - hjelp til piratkopiering er ikke tillatt her på forumet*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Er det noen her med Matrox Parhelia kort som har prøvd dette. Jeg veit at kortet ikke er støttet og at det går over i software mode men fy søren. Jeg har vel sånn ca. 0.1 fps og det hakker seg bortover slik at jeg ikke får gjort noe som helst. :!:

 

Og jeg kan ta en kopp kaffe før det jeg har trykket på skjer. F.eks gå inn å lage ny familie og slikt.

 

2600+ og 1 gig ram burde vel være sånn nogenlunde ok ellers.

Lenke til kommentar
Har et lite problem i Sims 2:

Kordan i H bygger eg vegger? Eg velger veggen men når eg trykker på bakken skjer det ingenting. E det noe bøøg i spillet, eller noe eg gjør feil? :dontgetit:

Hmmm. har du bygget grunnmur først? tok en god stund før jeg fikk til...

 

lilleninni

Du må ikke lage grunnmur. Han har garantert NO-CD-crack.

var kanskje fordi jeg prøvde å bygge på et eksisterende hus som hadde grunnmur...

 

lilleninni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...