Gå til innhold

The Sims 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at spillet krever for mye prosessor kraft jeg, det må være en flaskehals på maskina mi veit jeg! Noen andre med x800 xt som faktisk må sette ned grafikk?

Spillet The sims 2 er drit fett, at det er lite objects er til tider en fordel, fy f... og jeg lette når jeg skulle finne objects jeg skulle ha etter å ha installert alle 7 exp.

pluss nedlastinger fra nettet, genial sensur fjerner og nude patch på www.trorikkedetnei.com dere.

 

Dette lastet nå jeg ned for a fa det til å se litt bedre ut, hater den sensuren hver gang simene går på do eller i dusjen, akkurat som man sitter å glor på dem alikevel.

Nude patchen passer perfect hvis du skal lage bordell i nabolaget ditt! Man må bruke custom skin for å velge å ha brustvorter osv.

 

*Link til snuskete crack-side fjernet*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Kan ringe til taxi og reise ut til byen ja.

 

En annen god ting med The Sims 2 er at du må bestille mat som blir levert på døra, så slipper du å betale når du skal lage maten :yes:

Morsomt å leike sjuk ved å 'miste' jobbbilen og ringe etterpå. De trur jeg er sjuk nesten hver gang.

Deilig med penskjon( feil stava sikkert... ) også :cool:

 

mange linker osv med warez og sånt som er fjerna her ja :roll:

Lenke til kommentar

Begynte å lure her om dagen da mannen i huset mitt pultselig fikk en kul på magen,

 

Samtidlig var Konen også gravid og han hadde tidligere blitt bortført av romvesner.

 

Han ble tykkerer og tykkerer og jeg skjønte mindre og mindre i grunn for han var jo i tipp topp form.

 

plutselig fikk jeg en grønn baby :)

noe så tøft :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Bare lurte på hvordan river jeg vegger i et hus??

 

 

Erik

-----

Samme måte som du bygger, bare holde 'ctrl inne'. Hvis det ikke er 'ctrl' så er det 'alt' eller 'shift'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...