Gå til innhold

Fotball! Si din mening.


Fragletrollet

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.

 

Min bror er fotballfrelst. Han sitter hele tiden og holder på med fotball, enten han ser på TV, diskuterer på forum, spiller fotball er ser på kamper. Mange ganger jeg blir tvunget ut av stuen av fotballgalskapen til bruttern, med mor som aspirant.

 

Personlig så finner jeg ikke fotball det minste underholdende. Fatter ikke at folk kan sitte å se på at 22 mann løper etter en lærkule i 1 1/2 time. Ikke forstår jeg hva ''Offside'' er. Og at folk betaler i dyre dommer i supportergear, for å komme inn på kamper osv, fatter jeg rett og slett ikke. Finner fotball skikkelig kjedelig. For å si det på denne måten, vil heller se på et program om de forskjellige værretningene på nordpolen, det hadde interessert meg mer.

 

Så, kan dere fortelle meg hva som gjør fotball så utrolig spennende, også i forhold til alle andre sporter? Er jo desidert den mest populære sporten.

Hva er det jeg misforstår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brød og sirkus...

 

Syntes det er urettferdig at du trekker frem fotball som sådan... all sport er jo like meningsløs.

 

Det som er morsomt er når fanatiske fotballtilhengere snakker om hvor absurd f.eks. skihopping er... eller curling. Har funnet ut for lengst at det ikke nytter å diskutere det. Det blir som å diskutere religion med en personlig kristen...

Lenke til kommentar

Det er to ting som kan gjøre idrett verdt å se på. Enten fordi du holder med laget/utøveren, slik at du virkelig vil at det/han/hun skal vinne, eller at utøverne er så flinke at du blir imponert.

 

 

 

Brød og sirkus...

Heh ja, det var romerne som fant ut det der... panis et circensis. Men jeg tenker ikke på uttrykket som særlig negativt - hvis folket vil ha underholdning, så gi de det sier nå jeg. :fun:

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...