Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva var din første bil?


Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiver med heile bilparken min så kanskje du får eit bedre overblikk. Har desverre ikkje som Jarmo fått meg eit nr: i nokon av dei. :cry:

 

Mazda 929 aut.81 mod. Grombil. Skulle gjerne hatt ein slik igjen. Pris 4500

 

Fiat Ritmo 82 mod. Gikk som eit olja lyn.Pris 13000. Alle mine sparepenger.

 

Mazda 929 82 mod. Pris 6000. Ok Japs.

 

Mercedes 200 81 Mod. Pris 18000. Fantastisk bil å kjøre. Men tørst som fy.

 

Volvo 240 82 mod. Pris familiekjøp, ennda ikkje betalt.God og stabil bensinsluker.

 

Mazda B2000 87mod. Varebil 6seter. Pris 14000. Stor og romsleg bil men slede på vinteren.

 

Passat 2.0 Cl 91 mod. Pris 90000. God bil men problemer når det var vått i veiret.

 

Opel C-Ascona 84 mod. Pris 1500. God bil, dritt motor.

 

Passat 81 mod. Coupe. Pris 3500. Kjempebil. Bremsene rusta opp.

 

Subaru Legacy 2.2 Gx. 91 mod. Nåverende og beste bil til no. Pris 40000.

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar

min første bil var/er en volvo 240 '90 med aircondition, felger og skinnseter.

 

Den er forresten til salgs *hint hint* :innocent:

 

normal_bil1.jpg

 

Bil nr 2 ble kjøpt til "finere bruk" og er en '76 Chrysler Cordoba med en 360 cid V8'er på gode 300+ hk. Den kostet meg ca 20k, men jeg har skiftet girkasse og bak-aksel i sommer da.

Endret av aurstad
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer på å kjøpe meg en bil som jeg kan mekke litt på osv... Ikke noen slik dyr bil, men en grei en, som ser godt ut...

 

Det jeg da lurer på er hva var deres første bil, gammle dere var når dere kjøpte den og hva den kostet... Så kanskje jeg får noen ideer også..

 

EDIT: Er ikke sikker på om dette var rette stedet å poste da...

Ford sierra!! :yes: Lett å skru på,og den perfekte bilen til å "ligga bree" med! :thumbup::love:

 

MVH

 

Veronica

Lenke til kommentar

Min første bil:

Alder 18 år

Pris 50000,- (om jeg husker rett)

Bil Toyota MR2 TwinCam -86 modell

iselin.jpg

God damn jeg jobba for å få råd til denne :p aldri lett å skrape sammen penga til sin første bil :roll:

 

Andre bil:

Alder 19 år

Pris 80000,- (hehe, igjen, OM jeg husker rett)

Bil Audi 80 1.9 TDI -94 modell

 

bilde:

http://home.no.net/mamazboy/bilder/carz/peggy.jpg

(bilde for stort til å bruke på forumet)

 

Tredie og nåværende bil:

Alder 20? husker ikke.. innbiller meg at jeg kjøpte den sommern etter audien :D

Bil Kia Sportage MRTurbo KARMAN Edition... (2.0 TDI med andre ord)

bilder:

http://home.no.net/mamazboy/bilder/carz/kine18.JPG

http://home.no.net/mamazboy/bilder/carz/Kine2.jpg

 

Erfaringer:

Toyota MR2 -86:

Gøy bil, akkurat som å kjøre gokart! midtstillt motor, og nesten lett nokk til å kunne løfte på den :D MEN kanskje ikke det beste "første bil" kjøpet en kan gjøre...

 

Audi 80 1.9 TDI -94:

Audi, hva kan jeg si? annbefaler Audi på det sterkeste uansett hvem du er... Solgte min pga at jeg trengte "flyttebil" da jeg flytta utrolig mye fram og tilbake.. dermed gikk jeg over til en 2 seters Kia Sportage som da ga meg litt mer plass til flyttelass.. ;)

 

Kia Sportage MRTurbo:

Helt grei bil, Skal du ha deg en 4x4 til en billig penge, er dette valget... var hvertfall det for min del :w00t: Kan jo forøvrig nevne at det er litt traktor følelse når du kjører den på 4x4 da... jeg har ALDRI kjørt meg fast noen plasser... og jeg har brukt den store deler av tiden i Finnmark, og Nordland.. Så alt i alt, en grei bil... Ikke beste kjørekomfor, men det var ikke derfor jeg kjøpte den ^_^

 

(merk dere at jeg har bare kjøpt større og større biler :blush: begynte med en liten 2 seters MR2, uten NOE bagasjeplass. Så en Audi med noe mer plass.... etter den en 4x4 Kia Sportage ^_^ lurer på hva det neste blir, en lastebil?)

 

-mamazboy-

 

EDIT:

ok, det er NOE bagasjeplass i MR2'en, plass til en kasse pils eller to.. but that's it! :D

Endret av mamazboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...