Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glemte å nevne at Vivendi skal teste spillet i 72 timer før de gir noe konklusjon på hva som blir å skje neste.

14 dager, ikke 72 timer.

Hvor i all verden har du fått 2 uker i fra? I følge Halflife2.net og mange andre nettsteder skal de bruke 72 timer med spilling til å bestemme seg om de skal sende det tilbake eller ikke. Vi kan forvente nermere info om det de kommende dagene.

Lenke til kommentar
Det er også bekreftet at CS: Source og HL1: Source også ble sendt i lag med kopien av Half-Life 2, så disse spillene regnes også med som ferdig.

Ja, det er vel de som følger med pakken i Half Life 2. De andre kommer vel som "tilleggspakker", slik som Blue Shift, Oposing Force, Day of Defeat osv

Lenke til kommentar
Husker NÅr jeg satt å hoppet i stolen av glede på denne tiden i fjor.. helt til det ble utsatt å utsatt å utsatt.. nå.. hopper jeg i stolen av glede igjen :w00t:

Men nå ser det i det minste litt lyst ut. Men litt trim mellom gaming timene er ikke så værst. Gled seg over et spill som aldri kommer, hopp litt i stolen, trim nok det :D

Lenke til kommentar
Dette er den beste markedsføringen for ett spill jeg noensinne har sett -_-

jepp, mange som gleder seg!

HVis de drøyer'n en gang til så tror jeg at mange kommer til å bli forbanna og kanskje kreve at den versjonen de har skal bli sluppet ut.. :p:)

Og de skal liksom bry seg? Why? Fordi du VIL så? Ha ha... Ok, bare fortsett å tro det du det. Åja, Shaper^ +noen folk blir skuffet, RELEASE spillet no mater what! :roll: Våkn opp da man. Verden sviver ikke rundt deg, og ting vil ikke alltid gå i din favør. Kreve ja, hva kan du kreve? :!: morsomt!

 

EDIT: full nå jeg, overhør meg! :blush:

Endret av smetho
Lenke til kommentar
ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov.

Som om det har noe betydning...

de har tidliger operert med ukjent lanseringdato

Spillet har ikke gått gull enda og VU har ikke kommet med noen lanseringsdato. Butikken bare tipper en dato for å få folk til å kjøpe hos de! Ta å les tråden helt øverst i dette forumet du..

Lenke til kommentar
ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov.

Som om det har noe betydning...

de har tidliger operert med ukjent lanseringdato

Spillet har ikke gått gull enda og VU har ikke kommet med noen lanseringsdato. Butikken bare tipper en dato for å få folk til å kjøpe hos de! Ta å les tråden helt øverst i dette forumet du..

Enkelte har gjort det!

 

  • Spillbutikker setter ut en dato for å lokke til seg forhåndskjøpere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...