Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilltesterne sitter jo å koser seg med selveste Half Life 2, vi kan jo ikke

akkurat klandre dem for at de bruker lang tid.

Jeg kan tenke meg at de kommer med nye unnskyldninger hver morgen

for å holde på litt lengre...

"Øhh, vi må bare teste den anti-gravitasjons-dingsen litt mer....ja"

:D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
jeg vil ha hl2!!!

Du er ikke den eneste. :p Vil tippe at det er rundt 8-9millioner til som så gjerne ønsker seg en kopi.

bare 8-9 ? burde det ik vært flere enn det da? det er jo like mange som det bor i sverige.. Hva med amerika? japan,(kina), england og alle andre oppegående land?

Vel.. nå spiller ikke absolutt alle spill og heller ikke Half Life.. Men tallene er sikkert ikke rett fra min side.. bare et anslag fra meg, husker vagt noe om at HL og utvidelsespakkene har solgt rundt 7-8mill. Skulle gjerne ha visst dette... noen som vet med sikkerhet?

Lenke til kommentar

Er nok ikke helt på jordet det tallet der,

 

Since its 1998 launch, "Half-Life" and its various add-on packs (including mods such as "Counter-Strike" – see below for more on those) have sold more than 8 million copies worldwide, according to Valve.

 

Det var skrevet i april 2003 riktignok, så vi kan kanskje plusse på 0.5-1 million (tenk på alle cheaterne som kjøper ny kopi hele tida :)

 

Alikevel, rundt/over milliarden i omsetning er vel ikke så galt, og slår vel de fleste kinofilmer (bortsett fra de aller største big-budget-filmene).

Lenke til kommentar

Kan de ikke bare slippe spillet fullt av bugs og lette litt på trykket, og så pøse ut med patcher etterhvert. Da kan de mest nødne av oss få spillt spillet med en gang, og de som sier at de vil heller ha et bugfritt spill med en gang, de kan vente ENDA noen måneder!

 

JEG KLARER IKKE VENTE MER!!! ÆÆÆÆÆHÆÆÆH!! hm.. :cry:

Lenke til kommentar
Kan de ikke bare slippe spillet fullt av bugs og lette litt på trykket, og så pøse ut med patcher etterhvert. Da kan de mest nødne av oss få spillt spillet med en gang, og de som sier at de vil heller ha et bugfritt spill med en gang, de kan vente ENDA noen måneder!

 

JEG KLARER IKKE VENTE MER!!! ÆÆÆÆÆHÆÆÆH!! hm..  :cry:

Masse bugs = Dårlig førsteinntrykk = Dårligere omtaler = Mindre salg.

 

Omtaler er som regel ikke basert på patchete versoner av spill. I alle fall ikke de første.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Kan de ikke bare slippe spillet fullt av bugs og lette litt på trykket, og så pøse ut med patcher etterhvert. Da kan de mest nødne av oss få spillt spillet med en gang, og de som sier at de vil heller ha et bugfritt spill med en gang, de kan vente ENDA noen måneder!

De kunne jo gitt ut spillet når de nådde alpha-stadiet også, så oppdatert det gjennom Steam i et par år fremover slik at vi til slutt fikk den endelige utgave :whistle: På den måten fikk vi det tidligst mulig, og da hadde vel alle blitt fornøyd?! Ehrm... :nei: Gode ting er verdt og vente på. Helt bug-fritt blir ingen programvare, og alt for mange spill har blitt ødelagt pga for tidlig release!

 

JEG KLARER IKKE VENTE MER!!! ÆÆÆÆÆHÆÆÆH!! hm..  :cry:

Sitat: Ta deg en bolle :w00t:

Lenke til kommentar

VU skal være glad at de får muligheten til å tjene litt.

Om de ikke kan konkurrere med valve har de ingenting som utgivere å gjøre.

 

Jeg er ute etter Deluxe versjonen av hl2, og om VU bare "må" overprise den (også i sammenligning med steamversjonen), blir den droppet.

 

La oss håpe at valve vinner cs:cz saken, da vil nok VU få fingen ut.

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...