Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, gleder meg godt jeg oxo. Men håper bare på at de har den samme creepy stemninga som HL 1 ( Forutsett at lyder og grafikker er på dagens nivå  :p, ellers hadde det jo ikke blitt creepy) De som spiller HL 1 den dag idag, syns neppe det er creepy og spennende lenger fordi det er utdatert..

Jeg syns faktisk HL er like bra som det var når det kom ut jeg. Tenker ikke over grafikken når jeg spiller det...

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jepp, gleder meg godt jeg oxo. Men håper bare på at de har den samme creepy stemninga som HL 1 ( Forutsett at lyder og grafikker er på dagens nivå  :p, ellers hadde det jo ikke blitt creepy) De som spiller HL 1 den dag idag, syns neppe det er creepy og spennende lenger fordi det er utdatert..

Jeg syns faktisk HL er like bra som det var når det kom ut jeg. Tenker ikke over grafikken når jeg spiller det...

:ermm: Jaja, folk er forskjellige.. Når jeg spilte HL på 166 mhz min for 5 år sida, så var det uutrolig bra. Når jeg spilte HL for 1 år siden så var det langt fra den samme følelsen og spillet føltes ikke like bra da nei. Og det er jo ganske normalt egentlig. Er vel du som er litt unormal.. :p

Lenke til kommentar

njaa, 3 ganger så lang tid tar det vel ikke, cs source og hl1 source testinga er vel ikke like krevende som hl2 testinga vil jeg tro iogmed at hvertfall hl1 source bare har fått litt fornyet grafikk så de trenger vel ikke teste det like grundig som hl2... og cs source har vel ikke så mange bugs nå lenger? det har hvertfall kommet 6 patcher eller noe har jeg sett..

 

ellers noe nytt om hl2 eller? gleder meg til jeg ser gold erklæring som kanskje ikke er så lenge til! kose meg med sims 2 og CoD UO så lenge :)

Lenke til kommentar
raska på :)

 

håper dod:s følger med i den vanlige hl2pakken

Tror ikke det. Virker som at det er Half life 2, CS Source og HL Source som følger i pakken. Mulig Deluxe utgaven inneholder mer...

Hva er forskjellen på Deluxe utgaven og vanlig da?

 

Har ikke hørt noe om 2 forskjellige utgaver jeg da men... :hmm:

Lenke til kommentar
raska på :)

 

håper dod:s følger med i den vanlige hl2pakken

Tror ikke det. Virker som at det er Half life 2, CS Source og HL Source som følger i pakken. Mulig Deluxe utgaven inneholder mer...

Hva er forskjellen på Deluxe utgaven og vanlig da?

 

Har ikke hørt noe om 2 forskjellige utgaver jeg da men... :hmm:

Det kommer 3 versjoner av Half Life 2

 

- Half Life 2 med bare singleplayer

- Half Life 2 med singleplayer, multiplayer osv.

- Half Life 2 Deluxe hvor den kommer på DVD og med uannonsert innhold.

Lenke til kommentar
Det kommer 3 versjoner av Half Life 2

 

- Half Life 2 med bare singleplayer

- Half Life 2 med singleplayer, multiplayer osv.

- Half Life 2 Deluxe hvor den kommer på DVD og med uannonsert innhold.

ok, høres spennende ut......

 

Blir vel deluxe på meg da..... :)

 

Blir spennende å se om det kommer noe info fra Vivendi i morgen *vente i spenning*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...