Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Niks. Nå som "Source" er laget så kommer det ikke til å ta så lang tid. De brukte jo nesten 3-4 år bare på den :S

Og det er jeg glad for at de gjorde :thumbup:

Tenk på half life 2 uten revolusjonerende fysikkmotor..... :roll:

er vel ikke akkurat revolusjonerende fysikkmotor.

Lenke til kommentar
Hmmmm...... begynner å bli bra lei hele greien.... jeg har sjekka etter dato hver eneste dag den siste måneden og vel så det. Jeg kjøper det når det kommer, kanskje en stund etter, jeg vet ikke. Men akkurat nå er jeg bare så drittlei av at Valve ikke skal klare å holde løftene sine....
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er jo også bare teit å sjekke datoer hos nettbutikker. De vet jo minst av alle.

snakker absolutt ikke om nettbutikker, jeg snakker om div sitater fra valve.

er forsåvidt ikke nødvendig å starte noe diskusjon om dette, men en ting er sikkert, valve har ikke vært helt heldig med den siste fasen av half life 2.

Lenke til kommentar
Det er jo også bare teit å sjekke datoer hos nettbutikker. De vet jo minst av alle.

snakker absolutt ikke om nettbutikker, jeg snakker om div sitater fra valve.

er forsåvidt ikke nødvendig å starte noe diskusjon om dette, men en ting er sikkert, valve har ikke vært helt heldig med den siste fasen av half life 2.

Valve har bare hatt en offisiell dato på Half Life 2 og det var 30 september i fjor. Etter det har de ikke annonsert noen som helst lanseringsdato, så slutt å syt. Eneste de har sagt etter det er at de sikter på en "late summer" lansering. Uansett så er spillet ferdig og trenger bare godkjennelse fra Vivendi Universal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hva er det egentlig du betrakter som syting ?

nei, de har ikke annonsert noen nye lanseringsdatoer, men det betyr ikke at doug&co ikke har sagt noe som helst angående tidsrommet. de har hele tiden vært flink til å komme med små opplysninger angående nårtid de tror ditt&datt skal være klart ,f.eks gold iløpet av slutten av august..

ser ikke helt poenget med å diskutere dette, eksisterer da nok av sitater på nett.

Lenke til kommentar
hva er det egentlig du betrakter som syting ?

nei, de har ikke annonsert noen nye lanseringsdatoer, men det betyr ikke at doug&co ikke har sagt noe som helst angående tidsrommet. de har hele tiden vært flink til å komme med små opplysninger angående nårtid de tror ditt&datt skal være klart ,f.eks gold iløpet av slutten av august..

ser ikke helt poenget med å diskutere dette, eksisterer da nok av sitater på nett.

Så hvorfor tok du det opp da?

 

De SATSET på å få spillet "gold " i august. Pokker de var 15 dager for sent ute :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
hva er det egentlig du betrakter som syting ?

nei, de har ikke annonsert noen nye lanseringsdatoer, men det betyr ikke at doug&co ikke har sagt noe som helst angående tidsrommet. de har hele tiden vært flink til å komme med små opplysninger angående nårtid de tror ditt&datt skal være klart ,f.eks gold iløpet av slutten av august..

ser ikke helt poenget med å diskutere dette, eksisterer da nok av sitater på nett.

Så hvorfor tok du det opp da?

 

De SATSET på å få spillet "gold " i august. Pokker de var 15 dager for sent ute :roll:

fordi det dukket opp en påstand om at valve har holdt tyst om utgivelsen etter fadesen\utsettelsen.

 

forøvrig har spillet ikke gått gold enda, og hadde det gått gold i dag, så hadde det vært snakk om mer enn 15 dager :)

slutten av august er vel dekket av 20-31, menmen.

Lenke til kommentar
forøvrig har spillet ikke gått gold enda, og hadde det gått gold i dag, så hadde det vært snakk om mer enn 15 dager :)

slutten av august er vel dekket av 20-31, menmen.

:)

 

Sant nok.. men det vil gå gull VELDIG snart... Dersomd et følger HL orginalen så tok det 2 dager før Sierra godkjente spillet.. vil Vivendi bruke lenger tid :p ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...