Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså... i det lille jeg har fått insiderinnblikk i intern testing av release candidates i softwareindustrien, driver vel de største firmaene i stor grad med delautomatisert testing, er ikke sikker på om "testing" ifbm. HL2 kun er at noen spiller igjennom spillet, liksom..

 

Men Vivendi tester kanskje først og fremst innhold heller enn tekniske aspekt, da Valve jo må ha 1000 ganger bedre innblikk i det sistnevnte.

Lenke til kommentar

Preloaden vil bli tilgjengelig når spillet er tilgjengelig i butikkene.

HL2 lanseres likt over hele verden tror jeg, og derfor er det ikke mange minuttene før "oss" dere kan spille det.

 

Faktisk, hvis det er noe mer å laste ned (final greier m/aktivering?), kan det være retailkjøpere blir spillende før steam folk.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om f.eks gamesmix.no bestiller hl2 fra amerika med en gang det er kommet ut der? Å er det noen som vet hvilken Hl2 pakke man får når man bestiller der ifra, bare singel, eller singel og multi. Å hvordan får man tilgang til hl2 på steam når det er kommet ut? :dontgetit:

Dobbelklikker på HL2 i "Games"-lista. Så bare smekker du inn VISA-kortnummeret og du har det på sekunder :)

 

Eller så kan du jo kjøpe det... jeg vil ha det fysisk. Alt kan skje :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...