Gå til innhold

6800GT i Shuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det vil jeg tro.

Skrevet

Shuttle har vedig bra PSU, jeg har nå

- Vannkjølingspumpe 12V

- 3 harddisker

- 2 vifter

- Hovedkort

- ATI 9600 Pro

- 512MB DDR3200 RAM

Inni kabinettet, Bruker 1 Y strømsplitter

Og småting som

- 2 Ekstra USB uttak

- USB Keyboard

- USB Mus

- USB Bluetooth

- Ekstern DVD brenner

- Ekstern harddisk

Er også tilkoblet

Ingen tegn til ustabilitet. Tror du trygt kan bruke det 3D-Kortet

Skrevet
Det vil jeg tro.

Det vil jeg også tro. Finner det ut i dag siden jeg får min SN95G5 + 6800GT i dag. :)

Fiffig, rapporter tilbake her da! Er også veldig interessert i støynivået, dette kortet har "smartcooling" etter hva jeg har forstått, så det skal kunne regulere hastigheten på vifta avhengig av varmen. Skjermkortet jeg har nå bråker helt jævlig :(

Skrevet
Fiffig, rapporter tilbake her da! Er også veldig interessert i støynivået, dette kortet har "smartcooling" etter hva jeg har forstått, så det skal kunne regulere hastigheten på vifta avhengig av varmen. Skjermkortet jeg har nå bråker helt jævlig :(

Will do. :)

Skrevet

Ja. Nå står boksen på rommet for å partisjonere/formatere harddiskene... Støynivået er greit nok, ikke musestille, ikke bråkete. Om du bytter vifta bak så får du den kanskje enda mer stillegående også. :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ja. Nå står boksen på rommet for å partisjonere/formatere harddiskene... Støynivået er greit nok, ikke musestille, ikke bråkete. Om du bytter vifta bak så får du den kanskje enda mer stillegående også. :)

Jeg har funnet ut at den nesten ikke bråker. Stans skjermkortviften med fingen i noen sekunder, så opplever du noe du sannsynligvis aldri klarer ved skifte av vifter: total silence.

Skrevet

Jeg har funnet ut at den nesten ikke bråker. Stans skjermkortviften med fingen i noen sekunder, så opplever du noe du sannsynligvis aldri klarer ved skifte av vifter: total silence.

Stoppe vifta? :ohmy: Høres drastisk ut. Har du også sånn "vrooooooooooooooooooom" når PC-en skrur på? :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Har du også sånn "vrooooooooooooooooooom" når PC-en skrur på? :p

Selvsagt :D

Skrevet

<3 shuttle, har ikke et nvidia 6800 jeg da men... et 9800 pro. det blir nok ikkeno problemer med skjermkortet så lenge det har vifte og ikke en sinnsykt stor kjøleribbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...