Gå til innhold

AluFortyFive by LGD *ferdig*


Anbefalte innlegg

Edit: Har lagt merke til at psu blir forholdsvis varm nå som jeg har fått plater.

Hva kan skje om den blir for varm? Det er en 400watt Fourton/Source uten viftestyring. 26db papst på 5v

Slapp av, det går nok meget bra med alle de åpningene du har laget til den. I verste fall får du snu den "riktig vei".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt og ha noen grønne lys som synest igjennom nettingen.

Det er en led på hovedkortet som jeg ser når lyset der hvor jeg har pc'en er av.

Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid.

Fysj! Kan du ikke la et nydelig kabinett være nydelig og ikke gjøre det om til et omreisende juletre av et tivoli. Vindu og lys er en uting og burde vært forbudt! (Puh, måtte bare få det ut :roll: )

Er så enig, så enig. Katoder burde stappes en plass der lyset vanligvis ikke kommer til (hehe, tog du 'an)...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takk nok en gang for alt ros. :blush:

 

Har mistet arbeidslysten litt i det siste, men her er en liten Sketchupdate.

http://img.photobucket.com/albums/v372/Leg...od/hengslel.jpg

Lengden på hengslen er jeg ikke sikker på enda :hmm: , men her vises iallefall prinsippet.

 

De røde rundingene er magneter, det blir disse som holder luken på plass.

hm... magneter.... det er vell ikke det lureste med tanke på at harddisken kan bli påvirket og noe data kan gå tapt. magneter i et system burde man være høyst forsiktig med (gutt som snakker med erfaring)

Lenke til kommentar
Genial dørløsning!

 

Forstår jeg tegningen rett at man trekker døren ut, og så vipper den opp? Skal du i så fall ha noe som kan holde døren oppe, eller vil den hvile på topp-plata?

 

(aluminium er vel ikke så magnetisk, men det har du garantert en løsning på ;)

Hadde bare tenkt og la den hvile på topp-plata.

Skal montere inn noe stål i motsatt hjørne for og få feste.

 

Luka kan da vippes opp for å ta ut sideplaten. Og ned for å dra ut topp-platen.

 

Angående magnet nær harddisken. Har hørt av flere som sier at det ikke er noe problem untatt hvis magneten er svært kraftig.

 

Bare for å nevne en ting. Subben til Logitech Z-2200 er ikke magnetisk skjermet, og jeg kan tenke meg at en del har denne ganske nær pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...