Gå til innhold

AluFortyFive by LGD *ferdig*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOOOOOOOO!!! :cry::cry::cry::cry:

det skulle ikke vært lov for andre å ha et sånt kabinett enn meg, iallefall ikke uten at jeg hadde hatt et.. :love:

 

det der var jo helt nydelig...

ang åpne mekanisne, så kan du borre, og ordne slik at du drar ut to bolter ut ifra de øvre bakre hjørnestykkene, slik at du bare kan "slide" toppplaten av..

 

keep up the good work :thumbup:

 

(hvordan kunne jeg la det vente så lenge før jeg leste denne tråden?)

 

*leif*

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Angående åpnemekanismen har jeg tenkt og lage en passe lang aksling med en hangsle på. Denne sitter fast i den ene langsiden og er tredd inn i ey hull.

Skal se om jeg får lagd en fjærbelastet mekanisme slik at jeg bare trykker på en knapp og vipper langsiden opp.

 

Skal ta å konstruere litt i sketchup når jeg får tid.

Får sikkert nye vifter og i morgen, så da kommer det iallefall en liten bilde update.

Lenke til kommentar
Du er virkelig priveligert som har tilgang på slikt utstyr (og som kan å bruke det)!

 

Slik netting som du lurer på, kan du sikkert få hos Burmeister. Jeg har ikke handla der selv, men de har det meste av slikt i katalogen sin.

 

Jeg følger med!

hehe..

i katalogen der er det bilde av en nød-trapp som er på undomsskolen jeg gikk på.. :grin:

en venn av meg hoppa ut av vinduetet, og ble stengt ute der en liten stund, og det var bare såvidt at han kom seg inn uten at en lærer tok han :lol:

 

hvis noen lurer, så var det Haugerud skole..

Lenke til kommentar

å? vel, for andre så er det vel bare morro...

men han hadde ikke gjort det hvis han ikke fikk penger for det da.. :grin:

 

vi var mot slutten av skoleåret på en ekskursjon, og der la han seg ned i et lite vann som lærerern hadde advart oss på det kraftigste mot å drikke av fordi det var så fult av tarmbakterier...

jeg legger ved en gif som ble laget av dette da en venn av meg hadde en mobil som kunne ta 15 bilder i sekundet.. :grin:

 

*edit* glemte å si at han ikke hadde gjort dette heller hvis han ikke hadde fått litt over 100 kr for det...

 

han er lett å kjøpe :grin:

(PS: det var ikke jeg som betalte)

post-132-1097787499_thumb.gif

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...