Gå til innhold

AluFortyFive by LGD *ferdig*


Anbefalte innlegg

Herregud! Ta å fjern den stygge avataren din! Jeg blir faen meg sjuk!!! Distraherer noe inni granskauen, vanskelig å konsentrere seg om hva du driver med når jeg attpåtil må se på det jævla såret ditt, ha på no mer diskret enn et kjøttsår. PLIZ! :mad:

hm.. har du ikke no positivt si... så ikke si no (les retningslinjene gutt ;))

 

men føttene var helt greie.. synes bare de ble bitte litt for lange :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bare første utkast på føttene.

Vi har noen lokke tapper på jobben som ser ut som på bildet. (nesten)

Disse er i herdet verktøystål. Tror nok det vil bli sterkt nok i aluminium også.

Tenkte først på og lage de i samme stilen som kassen, men det så ikke helt bra ut.

Ble litt vel kraftige.

 

Skal frese av den løse rammedelen i løpet av helgen (jula).

Lenke til kommentar
hm.. har du ikke no positivt si... så ikke si no (les retningslinjene gutt ;))

Bildefilen som skal benyttes som avatar skal ikke..... inneholde noe som kan betegnes som allment støtende.

 

Slo meg sist jeg leste det at denne er litt på kantene. Men kan det jo diskuteres om noe er allment støtene når én person klager på den.

 

Men, til selve loggen; føttene så greie ut de, men jeg ville tatt noe som var litt kraftigere. Det ble litt pinglete liksom. Kanskje noe mer ala hifi-komponent-ben elller noe.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo komme med mine meninger. Jeg mener på det sterkeste at kabinettet ikke passer med føtter. Skal det være det så ville jeg valgt noen små og lave hi-fi spikes, men jeg føler ikke at designen tillater bruk av føtter.

 

Ang avataren, ja det er tydelig kjøtt uten hud eller noe i den duren. Støtende eller ikke, det er plagsomt. Det rettferdiggjør allikevel ikke at en kan si i fra på en hvilken som helst måte.

Lenke til kommentar

Pingler hele gjengen! :p

Ok. Det er litt "ekkelt" første gang man finner ut hva det er, men etter det bør de fleste av dere takle det. Jeg trodde det var en blomst jeg :fun:

 

Anyway.. Jeg ville ikke tatt noen høye føtter på det kabinettet. Noen lave, og heller noe med en høy diameter hadde vært tøft.

Lenke til kommentar
Anyway.. Jeg ville ikke tatt noen høye føtter på det kabinettet. Noen lave, og heller noe med en høy diameter hadde vært tøft.

Enig :yes:

Mye fetere med noen lave og tykke bein, enn noen høye og tynne ;)

 

SUPER jobb uansett, keep on modding ;)

Endret av Pa_X0r
Lenke til kommentar

Nå her jeg lest gjennom alle de 16 sidene, og jeg må si at jeg er meget inponert.

 

Her kan dere alle se hva meget gode norske fagfolk kan få til med det riktige verktøyet.

 

Det er ikke bare det, du er jo meget kreativ også.

Alle detaljene er jo 1000% gjennomført, og alle de forskjellige delene du har laget, utroligt bra.

 

Mange tror at hvis du bare har en CNC-maskin kan du lage alt, men du må også kunne bruke den. Dette tar menge år og lære seg en slik maskin, du blir vel aldri utlært.

 

Jeg har hatt litt og gjøre med en CNC-maskin, på jobben. Da som elektrisk repratør på CNC-maskina, så jeg har en annelse om hva det innebærer.

 

Stå på LeGranDuc, du er en heder for Norske fagfolk.

 

Ja, jeg kommer til og følge med på denne worklogen.

Lenke til kommentar

Altså, jeg blir kvalm av å se på det såret, jeg viser stor interesse for det du driver med der, übernajz, men jeg blir noe inni h***** distrahert av det stygge såret, tror ikke det interesserer NOEN at du har fått sår på handa en gang i tiden, tåpelig å ha bilde av SÅRET sitt som avatar da...

Lenke til kommentar

Ola, dropp flaminga og be pent om unnskyldning! Det hjelper ikke å leke tøff fjortisgutt her på forumet. Hvis du er så interessert i at han skal bytte avatar, så kan du ta det opp men han på en vennlig og saklig måte via PM. En annen mulighet er jo å "anmelde" LGD til en admin, men det tror jeg ikke du kommer noe særlig langt med. Personlig så anstrenger jeg meg bare ekstra om å ikke legge merke til det ;)

Endret av Corleone
Lenke til kommentar

LeGranDuc: adskillig bedre. Tror den tåler 10 mm høyde også når du får den opp i 20-30 mm diameter :)

 

olaman: hvis du sliter så jævelig er det jo bare å gå inn i profilen din og slå av avatar-visning ;)

 

Som diskutert tidligere i tråden er det vel et extreeme closeup av en avreven vannblemme. Alle som har att en slik vet at det er vondt men det ser da ikke så ekkelt ut. Grunne til at avataren ser litt ekkel ut er at det er nærbilde. Det er ikke kjøttsår som så mange kommenterer, men bare ytterste laget at huden som er borte.

 

edit: olaman: nå har han byttet den så da har du jo fått vilja di, sutreunge. Jeg la ikke merke til at han hadde byttet en gang. Så mye hang jeg meg opp i den ;)

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...