Gå til innhold

AluFortyFive by LGD *ferdig*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vannkjølinga kommer, så vil viften i front bli byttet ut med en vanntank.

Radiator kommer på undersiden. Det blir en noe spesiell tank, men dette blir dere pent nødt å vente på.

Skal du da ha en tank laget av plexi i hullet slik at det går ann å se igjenom tanken. Det kunne blitt virkelig tøft. Ettersom at du skal ha gønne leds kunne du ha grønn uvreaktiv veske i vannet slik at det lysser opp litt. Putte en lite 10cm uv katode under tanken f.eks.

Personlig hadde jeg nok fåretrukket blå, men det er nå opp til deg da.

Lenke til kommentar

Jeg mener fortsatt at føttene ikke passer helt på kabinettet. De bryter med resten av stilen til kabinettet. Det blir rett og slett feil da designen på mange måter "forlanger" at kabinettet bør stå rett ned på gulvet. Jeg vet at jeg sannsynligvis er alene om dette synspunktet, men feedback er jo en god ting =) Forresten, skal det være noen føtter så må det bli de der!

Lenke til kommentar
Jeg mener fortsatt at føttene ikke passer helt på kabinettet. De bryter med resten av stilen til kabinettet. Det blir rett og slett feil da designen på mange måter "forlanger" at kabinettet bør stå rett ned på gulvet. Jeg vet at jeg sannsynligvis er alene om dette synspunktet, men feedback er jo en god ting =) Forresten, skal det være noen føtter så må det bli de der!

du er ikke helt alene om at føttene ikke passer,men du er kanskje alene om at det ikke burde være føtter...

 

jeg mener at det burde ha vært føtter som tok med seg noen av disse 45 graders vinklene.. ;)

 

så hvis du har mulighet til å bytte, så hadde det jo vært moro om du tegnet opp sånn bare for å se hvordan det blir.. :)

Lenke til kommentar

sinnsykt bra kabbis og føttene ble bra...

 

men enten er det bare jeg eller ble det aldri lagt ut bilde

av AluFourtyFive i nøkkelringformat eller ble det bare

lagt på is :dontgetit:

 

uansett så gleder jeg meg til neste update...

Endret av AztroM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...