Gå til innhold

AluFortyFive by LGD *ferdig*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HD-racket demper bra det, men jeg hører jo diskene. Dette er jo mer på grunn av viftehullet.

Veldig enkelt å "mekke" disker nå, bare løfter dem opp.

Denne metoden er kansje ikke den mest transportvennlige, men jeg drar aldri med meg AluFortyFive hvis jeg skal ut på noe. Bruker laptopen da.

17.9 er med all HW ja.

Lenke til kommentar
HD-racket demper bra det, men jeg hører jo diskene. Dette er jo mer på grunn av viftehullet.

Veldig enkelt å "mekke" disker nå, bare løfter dem opp.

Denne metoden er kansje ikke den mest transportvennlige, men jeg drar aldri med meg AluFortyFive hvis jeg skal ut på noe. Bruker laptopen da.

17.9 er  med all HW ja.

7269309[/snapback]

 

Ok, så det er bare luftbåren støy du hører?

 

Petter

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Leste igjenomm hele tråden i kveld, må si en ting: Du har virkelig peil på det du driver med ;)

Nydelig kabinett

7895692[/snapback]

Jo, takk for det. Vil anbefale deg å sjekke Dark Blade på Bit-tech, det er en kar som har peiling og myyyye tid.

 

Da har jeg fått meg nytt lydkort. Trengte det pga dårlig lyd i det integrerte, og det var noen feil i spill.

Det var feks Operation Flashpoint hvor jeg hørte en tanks rett på siden av meg, men den var kilometervis vekke.

Hørte ganske stor forskjell i lyden på musikk. Mye mer detaljer og kontroll. Bassen er bass, og ikke grøt.

("testet" med Beyerdynamic DT880)

onkyo1l.jpg

Her er herligheten rett ut av esken. Onkyo Wavio SE-90PCI

onkyo2l.jpg

Det er masse kondensatorer på dette kortet, og ikke de små som er på "vanlige" lydkort. :p

Kortet kom med lavprofils feste montert, det fulgte med standard.

onkyo3l.jpg

Montert.

 

Kjøpte kortet på Mono.no for 1250,- De fikk nettop kortet på lager, så løp å kjøp.

Blir muligens nytt hovedkort på meg og, men er ikke sikker enda. Får se det ann.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da var deet på tide å ta en lite oppsumering med masse bilder. :p

Var litt lei av rot i kablene bak skjermen, så jeg fikset på det når jeg hadde meg en liten fotosession.

Beforel.jpg

Slik så det ut før.

Duringl.jpg

Brukte en hullsag og lagde meg to "kabelgjennomføringer". Den lyse stripen midt på bildet er "lakk" som ble revet med når jeg fjernet noe borrelås jeg hadde der før.

Afterl.jpg

Slik ble resultatet. Mye ryddigere.

Fotosessionl.jpg

Litt av utstyret jeg brukte når jeg tok bildene. Ikke den mest behagelige stillinga for meg med vond rygg.

Frontl.jpgRightl.jpg

Backl.jpgLeftl.jpg

Rett på alle sidene. Untatt topp å bunn da. :D

Leftfrontl.jpgRightfrontl.jpg

Rightbackl.jpgLeftbackl.jpg'

Litt på skrå forfra og bakfra.

Rightfronttopl.jpgBackdownl.jpg

Insideleftl.jpgInsidetopfrontl.jpg

Oversiktsbilde innvendig, optisk drev og Zalman Fanmate til CPU og GPU.

Insidetopbackl.jpgRamcoolerl.jpg

Gpucoolerl.jpgInsideupcfl.jpg

PSU'en jeg vant her på Hardware.no (Takk til dere som stemte på AluFortyFive.) Rammen får kjøling av CPU vifta. Dette er nesten litt nødvendig siden rammen står så tett.

Skjermkortet med kjøler, dummycard og mitt nye lydkort. (Onkyo Wavio SE-90)

Kortleseren min som ikke fungerer for øyeblikket. Håper jeg får den til når jeg skal reformatere om ikke så lenge. Windows og internett begynner å bli tregt.

Bruker IE7. Har testet både Opera og Firefox, disse er like trege på min maskin. Får se hva jeg bruker etter formatering.

 

Alle bildene er klikkbare

Endret av LeGranDuc
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...