Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
deppetråd ja...passer godt inn

 

jeg er ganske deppa for tida, vet da f*** ikke hvorfor heller. prøver å fortelle foreldrene mine men det klarer jeg aldri selv om jeg tror de har skjønt at jeg er...suicidal kanskje? har i hvert fall lyst til å dø - problemet er at hver gang jeg prøver klarer jeg det bare ikke

8557337[/snapback]

 

har hatt samme følesen selv... men det er altid lys i enden av tunellen :) Det att du faktisk ikke klarer det er ivartfall ett godt tegn da :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg har allt for mye å gjøre for tiden på skolen :/ denne uken er bare et stort stress :( Har jobbet så mye med skolen nå, for å kunne komme inn på den skolen jeg vil inn på til neste år. Jeg er helt utbrennt for å si det sånn. Gleder meg til sommerferien, men det føles ut som en evighet pga jeg har masse jeg må igjennom.. allt jeg trenger er en ukes ferie eller noe. Jeg har eksamen i de to kommende ukene og jeg aner ikke hvordan det skal gå. Resultatene på tentamene mine har vært gode, men jeg klarer ikke bli motivert av dem. Hva skal jeg gjøre for å få hverdagen enklere

Lenke til kommentar

Jeg har likt en fyr i hemmelighet i rundt et år. :cry:

Er helt jævlig. Er ikke så mye å gjøre med det heller... Jeg får ikke sett ham mer, ettersom jeg ikke kom inn på skolen der han fortsatt går dette skoleåret...

Dessuten aner han vel knapt at jeg eksisterer, og jeg har sosial angst... Er i hvert fall ekstremt sjenert... :(

Lenke til kommentar
Fikk vite på lørdagen at dama hadde vært utro. fikk meg en skikkelig knekk å vet ikke helt hvordan man skal klare å takle det hele. tenkte så mye at æ til slutt måtte spy. life sucks

8559260[/snapback]

 

Kan jeg spørre om hva hun har gjort?

Lenke til kommentar

Dette er en drittdag... humøret er dårlig, jeg føler meg så ensom.. :(

Var ute sammen med noen venner tidligere i dag, men valgte bare å dra hjem omtrent med en gang.. Når jeg ikke klarer å ha det gøy sammen med vennene mine så vet jeg ikke hva jeg skal finne på.. :no:

Lenke til kommentar
Hun har vært utro.

8560476[/snapback]

Ja, men det går vel an å være utro i forskjellig grad?

8560524[/snapback]

 

Det går an og være utro på forsjellige måter velger jeg og si. Så får det være opp til hvær enkelt hvor grensen går.

Lenke til kommentar
Fikk vite på lørdagen at dama hadde vært utro. fikk meg en skikkelig knekk å vet ikke helt hvordan man skal klare å takle det hele. tenkte så mye at æ til slutt måtte spy. life sucks

8559260[/snapback]

 

Kan jeg spørre om hva hun har gjort?

8560419[/snapback]

 

full pakke.

Lenke til kommentar

Auch! Men på en annen side så kan det såre like mye om det bare hadde vært et lite kyss. Personen har tross alt vært borti noen andre. Typen min lå med en annen jente mens vi hadde en slags "pause" i forholdet vårt. Vi har gått videre, og har det ganske bra sammen. Men å tilgi, det klarer jeg ikke med det første. Er så glad i gutten, men fy faen som tankene spinner av og til!!

Lenke til kommentar

For en herlig dag dette har vært=)

 

Dagen startet med at jeg nesten snublet over en vinflaske til faren min som endelig kan drikke igjen fordi moren min er på hytta. Dro på skolen hvor jeg ikke kjenner noen, og de i klassen er bare noen idioter.

 

Kommer hjem hvor faren min er så frekk og står og prater med de som jobber på huset og prater dritt om meg som 'han gidder ikke hjelpe til og sier bare nei, og jeg må gjøre alt selv osv osv' fordi jeg ikke klarer å hjelpe til å designe den nye garasjen vi lager.

HVEM vasket gulvet fordi du hadde sølt vin og juice der natt til søndag som vanlig?

HVEM var det som støvsuget stua og gangen når du var ute?

HVEM er det som har fylt igjen alle hullene i grusveien her ute?

Men du vil aldri se hva jeg gjør.

 

Og hvor herlig var ikke den krangelen vi hadde nå nettopp som du selvfølgelig 'vant' som vanlig fordi du er faren min og jeg er bare en 17-åring i 'den alderen' som du alltid sier til de andre.

 

Hvor herlig er det ikke at dette gjentar seg i morgen også. Neste måned og. For ikke å snakke om neste år. Nei. Dette kommer aldri til å slutte. Det gjør ikke arrene mine oppover armene, beina og resten av kroppen min heller=)

 

Gleder meg til å stå opp i morgen.

Lenke til kommentar

Har du sår, arr og skader som stammer fra tidligere voldshandlinger fra noen i familien, prat med noen , feks helsesøster,polti ol.

 

I mange tilfeller går offret tilbake til de som utførte skadene etter et par år og "gjenforener" - med litt mye sinne kan det føre til fatale følger.

 

 

Er lei av å bli brukt. Eneste jeg har å si. Jeg vil være den som suger energien ut av folk. Jeg begynner til og med å lure om jenta jeg driver med , som er sjenert og snill prøver bare å få seg ligg med meg ?

 

Litt psykotisk ? Ja

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Har du sår, arr og skader som stammer fra tidligere voldshandlinger fra noen i familien, prat med noen , feks helsesøster,polti ol.

Jeg har heldigvis ikke noen synlige skader etter vold, men har hatt det ja. Gikk til PP-tjenesten på skolen før, men orket ikke mer. Så nå prøver jeg bare å meditere bort alt. bli kvitt alt(selv om det ikke går).

Men når man ikke får sove om natta av den grunn at man ikke vil stå opp fordi du vet du kommer til å ha en lik dag som resten av uka og året som var, så er det vanskelig å gå til sengs. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...