Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Mye som har skjedd der i gården gitt, blandt annet en viss type hun har.. Mer info har du fått på PM.

 

Vel. De fleste sier man velger venner over kjæreste. Nå mister hun en venn pga kjæresten.

8584020[/snapback]

 

Hunvil aldri velge en kjæreste over en venn.. men hvis en venn velger å kutte henne ut på grunn av en hun er sammen med så mener hun det er hans/hennes valg og derfor respekterer det.

 

Dersom en kjæreste ba henne om å kutte båndene med en venn uten vesentlig god grunn så hadde hun nektet og heller valgt bort kjæreste hvis han ga henne det valget..men hun hadde valgt bort venner hvis HUN mente at de ikke var gode venner mot henne eller av andre grunner... men hun ville aldri valgt bort en venn på grunn av en kjæreste..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, hun "forsvarte" han da han slang dritt om meg da.. God venn der...  :roll:

8584398[/snapback]

Selvfølgelig forsvarer hun typa si... Det er ikke noe du skal ta inn over deg. Alle leiter etter gode unnskyldninger for å forklare hvorfor den en elsker gjør som de gjør

Lenke til kommentar
Vel, hun "forsvarte" han da han slang dritt om meg da.. God venn der...  :roll:

8584398[/snapback]

Selvfølgelig forsvarer hun typa si... Det er ikke noe du skal ta inn over deg. Alle leiter etter gode unnskyldninger for å forklare hvorfor den en elsker gjør som de gjør

8584410[/snapback]

Hvis hun elsker han etter noen uker må jeg le..

Lenke til kommentar
Hvis hun elsker han etter noen uker må jeg le..

8584422[/snapback]

TROR hun elsker da :p

8584435[/snapback]

 

Hun har jo elsket han en gang før...kanskje hun føler at siden de er sammen igjen så automatisk elsker hun han fra første stund siden de har vært sammen før?

 

Og Chris: Karoline sier sjelden sånne ting til folk... alle trodde dere hadde det helt perfekt uten noen problemer og ingen skjønner hvorfor dere slo opp.. de som ikke står henne nærmest da..alle par har jo problemer... men slik andre så det var dere et eventyrpar utfra hva hun sa.. hun sier som regel sjelden ting som egentlig setter henne i et godt lys..vet ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Hun har jo elsket han en gang før...kanskje hun føler at siden de er sammen igjen så automatisk elsker hun han fra første stund siden de har vært sammen før?

 

Og Chris: Karoline sier sjelden sånne ting til folk... alle trodde dere hadde det helt perfekt uten noen problemer og ingen skjønner hvorfor dere slo opp.. de som ikke står henne nærmest da..alle par har jo problemer... men slik andre så det var dere et eventyrpar utfra hva hun sa.. hun sier som regel sjelden ting som egentlig setter henne i et godt lys..vet ikke hvorfor...

8584508[/snapback]

Hun elsket han aldri. Det sa hun til meg. Hun bare sa det til han fordi han sa det til henne.

 

Det var jo og et bra forhold, det kan jeg ikke nekte for, men vi var for ulike..

Lenke til kommentar
Hun elsket han aldri. Det sa hun til meg. Hun bare sa det til han fordi han sa det til henne.

 

Det var jo og et bra forhold, det kan jeg ikke nekte for, men vi var for ulike..

8584545[/snapback]

 

Vet ikke jeg...tror du vet mer om dette enn meg..men..kan hende hun bare sier det nå fordi han sier det da..

 

Hvorfor det ble slutt er deres sak mener jeg..og jeg vet at hun var utrolig lykkelig med deg, det vet du og. men var bare for å bevise at hun pleier ikke å fortelle alt til alle..og jeg hadde neppe hørt hun kjefte om han om jeg ikke hadde sittet der da hun ringte han..

Lenke til kommentar
Hvorfor det ble slutt er deres sak mener jeg..og jeg vet at hun var utrolig lykkelig med deg, det vet du og. men var bare for å bevise at hun pleier ikke å fortelle alt til alle..og jeg hadde neppe hørt hun kjefte om han om jeg ikke hadde sittet der da hun ringte han..

8584611[/snapback]

Gjorde hun det på skolen!? :blink:

Lenke til kommentar
Hvorfor det ble slutt er deres sak mener jeg..og jeg vet at hun var utrolig lykkelig med deg, det vet du og. men var bare for å bevise at hun pleier ikke å fortelle alt til alle..og jeg hadde neppe hørt hun kjefte om han om jeg ikke hadde sittet der da hun ringte han..

8584611[/snapback]

Gjorde hun det på skolen!? :blink:

8584621[/snapback]

Nei, vi var en liten tur på kaffebrenneriet etter skolen..hun gjorde det mens vi satt der ute..

Lenke til kommentar
Whine, whine, whine, whine.....

 

Skjøner seff mange av dere, men noen av dere må nok slutte å sutre og gjøre noe med det! (no offence(vet ikke åssen det skrives))

Den eneste måten å få det bedre på er faktisk å gjøre noe med det ;)

 

Start idag  :thumbup:

8582746[/snapback]

 

først sorry for å ta opp en post som snart er litt utvanna. leser litt her på denne delen av forumet, men forumet i seg selv er litt for public for min smak.

 

vel altså den posten. kjenner jeg må riste ganske kraftig på hodet av slike tulle poster. greit nok at du ikke veit hvordan et ord skrives, men du veit jo helt klart ikke hva du snakker om i den posten. jeg har sett mange slike poster før, enkelte med litt mer utdypning har jeg vært enig i. den der var vel mer i bullshit kategorien. siden det står 89 i nicket ditt velger jeg å tro at du er en 89 modell, altså en liten unge som antaglivis ikke har så alt for mye livserfaring.

 

1. det å "whine" i seg sjøl kan være en utløsende faktor for å få ut det som er tungt og vansklig, altså et steg i riktig retning for å bli frisk.

 

2. helsevesenet i norge er treigt, og slike ting tar lant tid. hadde du undersøkt litt så hadde du finni ut det.

 

3. god psykisk helse er ikke ensbetydende me å jobbe eller gå skole, altså ha noe å gjøre. det er ikke så enkelt at man bare kan slå av en bryter så er man frisk.

 

4. det å bli frisk er individuelt som bare det. er ikke sikkert man kan fikse det sjøl, så da er det andre som må gjøre noe med det.

 

 

prøv deg med det samme som meg, vært sykemeldt i 3 år så kan vi se om du sier det samme, eller om det kanskje da har sunket litt vett inn i skallen din.

Lenke til kommentar

Faen! Nå er alle tankene tilbake, ikke bra. Nå har jeg greid å holde meg oppgående og positiv i over en uke og det var vært herlig. Så kommer det selvfølgelig en elendig helg og ødelegger alt. Helgen har jeg så og si kun sittet på dataen av den enkle grunn at jeg ikke har hatt en dritt annet å gjøre. Alle venner er borte og jeg orker ikke gå ut når jeg høljer ned. Fotballen gikk elendig, hurra :ermm:

Tror jeg trenger en kjæreste snart. Hadde jeg bare turt å gjøre noe, så hadde det vært veldig mye bedre. Feig har jeg alltid vært, og det er ikke noe lett å ordne.

 

Nå sitter jeg her i alle fall. Musikken høyt på, hodepine og temmelig sure foreldre...

 

Snart er helgen over..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...