Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Møkk.. Kommer dit jeg skulle være ikveld, Jenta som det ikke gikk med var der, har fortsatt følelser for henne, men de har jeg prøvd å begrave under flere lag med følelsesbetong. Så etter midnatt sitter hun å holder en annen i hånden. Fint for henne, ikke så fint for meg. Den betongen var tydeligvis ikke så tjukk som jeg trodde og håpet på. Er så drittlei dette her, prøver å skjule det for andre med "er så stress med dame, bare mas" etc, den vanlige regla der. Tror det bare er å gi opp, finner ikke noen uansett. Ser ut som om dette blir et sugent år...

Et år er et langt tid og ufattelig mye kan skje iløpet av det året så ikke gi opp alt for lett.

Dame/kjærlighetstrøbbel er det mest bedritene en kan komme borti så jeg misunner deg ikke i det hele tatt. De vonde stikkende og total knusende følelsen av å se og vite at den du liker ikke liker deg og sitter med noen annen, det er en av de største kamelene en kan svelge. Men hvorfor skal du skjule det ovenfor andre? Hvorfor ikke fortelle andre om hvordan du har det og føler? Kanskje ikke riktig person som spurte..

Men aldri gi opp, aldri slutt å kjemp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på nyttårsfest idag, generelt ganske koselig. Bortsett fra at dama jeg har vært interessert i 2 år var der, klarte ikke å samle mot nok til å snakke med henne(igjen) :( selv om jeg var drita full var det en barriere som hindret meg i å snakke med henne.

Lenke til kommentar

Det er ganske utrolig hvor mye en samtale med en jente kan snu om på livet ditt. En samtale med en jente som du rett og slett ikke kan glemme, men som du må glemme hvis du skal komme deg videre i livet.

 

Jeg har alltid vært en motstander av oppbrukte linjer, clisheer og kjærlighets historier. Men når du opplever det selv, og mister det i siste liten så er det ikke mye her i livet som gir noe mening.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne gråte slik jeg klarte før slik at jeg kunne få det ut (uansett hvor homsete det høres ut) men det går heller ikke. å ikke for å nevne å såve, bare det å sovne og glemme en eneste samtale er noe jeg skulle gitt myye penger for.

 

Det verste av alt er det faktumet at det kommer til å gå jævlig lang tid før jeg kommer til å klare å glemme henne. Jeg må rett å slett unngå å være i nærheten av henne hvis det i det hele tatt skal være mulig, noe som ikke er lett når vi bor under en mil fra hverandre og er med de samme menneskene.

 

Jeg hadde ingen anelse at en samtale med en jente kan være så forbanna ødeleggende for sosial livet, det personlige livet og absoutt alt som har med livet å gjøre...

 

Folk sier at det å få et barn er et så stort under at det mesten er utrolig at de skjer hver eneste dag.

 

Vel, det samme gjelder sorg, bare andre veien.. =/

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Var på nyttårsfest idag, generelt ganske koselig. Bortsett fra at dama jeg har vært interessert i 2 år var der, klarte ikke å samle mot nok til å snakke med henne(igjen) :( selv om jeg var drita full var det en barriere som hindret meg i å snakke med henne.

 

Kanskje like greit at du ikke snakket med henne da om du var så full...spørs om du hadde bare gjor vondt verre.

Lenke til kommentar
Gjest F**** up

Mye kan skje på en kveld/natt feiret i går med eng vedlig god kompis og dama mi, etter et par øl og noen timer seinere måtte jeg på dassen og da jeg kom ut så jeg dem kline, fikk så jæ***g vondt for å si det sånt, har jo vært med hu i 2 år, jeg gikk og slo ned kompisen til vaktene kastet meg ut, var iditiotisk gjort av meg men sånt skjer når man drikker litt og noen gjør noe sånt mot deg. Han er ikke vennen min lengere, er ikke noe vits å henge med en sånn fi**e. Etter at jeg ble kastet ut kom dama ut og begynte å unskylde seg, men jeg var så jævlig sur og dro bare fra hene, hun har ringt meg flere ganger nå men gidder ikke å svare. Skulle ønske om jeg kunne fått noe råd fra dere om hva jeg skulle gjøre? Slå opp med henne eller, vet ikke om noen har opplevd noe sånt før, men det er helvette. For en fin start på det nye året....

Lenke til kommentar

Idiotisk av deg? Pft. Alle med et par baller hadde gjort det same, karen fortjente det, og det så jævlig.

 

Ang dama så hadde ikke jeg gått videre i livet med henne. Det er openbart at hun ikke kan kontrollere seg i fylla og ikke elsker deg høyt nok. "Fylla har skylla", det funker ikke for denne type idioti.

Lenke til kommentar

Det er idiotisk å slå, men jeg forstår godt reaksjonen din. Du har fint lite å ha dårlig samvittighet for.

 

Ang råd, la hun ringe og mase en dag eller to nå. Så kan dere snakkes på dine premisser, når dette har lagt seg litt. Alene. Finn ut hva faen som var årsaken, og ta det derifra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er enig med Smågal, hadde heller ikke angra på at jeg slo han, eller stakk fra henne for den del, om det var meg. Noen mener kanskje at "det var jo bare et kyss, det gjør jo ikke noe", men når det er så lite evner til å kontrollere seg at h*n må rote bortpå noen andre ved første sjanse, så er ikke det noe jeg ville satsa på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Person_*

Det som begynner å tære på meg nå er at min bestemor i en alder av 76 prater om døden hele tiden.

Nå som hun er enke(hennes mann gikk bort September 2008) så prater hun hele tiden om at hun skal dø, og at hun ikke har så lenge igjen å leve. Det irriterer også å høre om dette gang på gang rundt Julemiddagen.

 

Hvorfor er gamle slik? Kan de ikke nyte den tiden hun har igjen og leve?

Lenke til kommentar

Slik jeg forsto deg Smågal: "Det er tydelig at hun ikke kan kontrollere seg i fylla, dermed elsker hun deg ikke høyt nok og det er ingen grunn til å gå videre med henne i livet." Synes det høres ulogisk ut jeg altså.

 

Greit nok, man har ansvar selv, beruset eller ikke, men uhell kan skje alle i fylla, og jeg mener at et slikt uhell er noe man må vurdere litt etter situasjonen. Det ville så klart vært helt uakseptabelt om hun var edru. Jeg har aldri vært med på noe lignende selv, men om fyren virkelig er glad i jenten sin synes jeg ikke det er en selvølge at han skal gjøre det slutt over dette, i alle fall ikke uten å tenke gjennom det skikkelig. Forgive and forget anyone? :) Man kan jo diskutere hvem som ikke elsker den andre høyt nok om man velger å slå opp over noe slikt, fremfor å gjøre et uhell i fylla og så angre og be om unnskyldning for det.

 

EDIT: Synes slagene mot kompisen din var helt forsvarlig, de fleste ville nok gjort det samme.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Uehdlig uhell i fylla? Jeg håper karen som er utsatt for dette ikke er så naiv og tror det.

Det er samme hva han tror, poenget mitt er at om han ikke er villig til å la personen han elsker gjøre feil i livet kan han jo like godt slå opp først som sist. Det er jo ingen av oss som er perfekte. Han får vel bare avgjøre om han vil la dette sette et stopper for forholdet sitt, og om han kan leve med det eller ikke. Det er ikke svart/hvitt dette her.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener, og jeg ville kanskje kommet frem til det samme selv. Jeg klarer ikke bestemme meg for en fasit nå, når det ikke er meg det gjelder og jeg ikke kjenner alle opplysninger. Dette er en vurderingssak for hver enkelt, jeg ville hatt store vansker med å komme til en beslutning. Svik på denne måten kan jo ikke være en enkel sak.

 

Ellers er vi vel litt OT nå...?

Lenke til kommentar

Enig med sitronsaft. Syns du skal overse henne et par dager, så hun forstår hva hun har gjort, og senere ta en prat. Prøv å forstå hva som skjedde og sett deg inn i hennes situasjon, samtidig som hun setter seg inn i din. Hvis dere virkelig er glad i hverandre klarer dere å forstå hverandres følelser, og tilgi hverandre.

Endret av Kanin33
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...