Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at nyttårsaften er en fin dag å ta livet sitt på, hoppe i finstasen fra broa på slaget tolv. Joda, det eller bursdagen min, som er en stund til.
Ja, det hadde vert kult, se alle rakettene smelle rundt om, kjenne den deilige brisen langs fjeset mena man falt ned, helst fra en blokk eller noe rett ned ved en folkemengde, det hadde vert kult.

Men har desverre ikke planer om selvmord selv, ihvertfal ikke enda :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare påpeke om det jeg sa om drikking at det var hintet til de som ikke vet hva ordet "nok" betyr, ikke de som tar seg noen drammer og fester litt:)

 

Vil si GODT NYTT ÅR til alle her og håper 2010 blir et bedre år enn i år.

Ja, jeg er positiv..men det må jeg være.

 

Og får og avslutte med en dårlig spøk: Nå må dere spise masse siden dere får ikke mat før neste år.............

Lenke til kommentar

Jeg har likt noen siden 9.klasse, men innså ikke det skikkelig før juleballet i 10.klasse. Da innså jeg at jeg ville at det skulle bli noe. Jeg var feig, og turte ikke si det til henne, så fikk jeg vite at hun også hadde likt meg. Da var det for sent, hun måtte flytte, og vi snakket ikke sammen noe mer. Så gikk det et år, jeg hadde ikke tenkt noe som helst på henne, så en dag når jeg handlet, da så jeg henne, og alle de samme følelsene slo inni meg att, og jeg tenker på henne konstant. Endelig fant jeg et sted å få det ut.

 

Men uansett, skal prøve å tenke positivt angående det nye året, og vil ønske alle sammen et godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_*

Andre ungdommer some er alene? Merker det svir litt å logga inn på msn og se at alle er avlogget eller borte :S er virkelig alle andre ute å fester?

Lenke til kommentar
Andre ungdommer some er alene? Merker det svir litt å logga inn på msn og se at alle er avlogget eller borte :S er virkelig alle andre ute å fester?

gutt16 her og alene... Ja alle andre er ute å fester, til og med mine "venner" uten å ha invitert meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_*
Andre ungdommer some er alene? Merker det svir litt å logga inn på msn og se at alle er avlogget eller borte :S er virkelig alle andre ute å fester?

gutt16 her og alene... Ja alle andre er ute å fester, til og med mine "venner" uten å ha invitert meg.

 

Skjønner den ass ett par av vennene mine snakket i en hel uka om alt det dritte vi skulle gjøre på nyttårsafen, jeg var litt nølete i begynnelsen (jeg er vant til at ting går litt skeis) men de fikk til slutt overtalt meg til å være med. Når endlig nyttårsafen kommer så blir det ikke noe av planene likevel og alle skal ut med andre folk.

Lenke til kommentar
Andre ungdommer some er alene? Merker det svir litt å logga inn på msn og se at alle er avlogget eller borte :S er virkelig alle andre ute å fester?

gutt16 her og alene... Ja alle andre er ute å fester, til og med mine "venner" uten å ha invitert meg.

 

Skjønner den ass ett par av vennene mine snakket i en hel uka om alt det dritte vi skulle gjøre på nyttårsafen, jeg var litt nølete i begynnelsen (jeg er vant til at ting går litt skeis) men de fikk til slutt overtalt meg til å være med. Når endlig nyttårsafen kommer så blir det ikke noe av planene likevel og alle skal ut med andre folk.

pass på at du har en unskyldning klar til skolestart, er ihvertfall kjipt for meg å si "jeg satt på rommet"

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt16_*
pass på at du har en unskyldning klar til skolestart, er ihvertfall kjipt for meg å si "jeg satt på rommet"

 

Tror jeg bare sier det som det er: "Nei jeg var hjemme siden vennene mine ditcha meg" Sa allered det tidligere i dag til en i klassen som ikke er hjemme at jeg ikke hadde noen å gå med så.. Føler ikke at jeg er sånn skikkelig taper generelt, men akkurat i kveld vell..

Lenke til kommentar

Møkk.. Kommer dit jeg skulle være ikveld, Jenta som det ikke gikk med var der, har fortsatt følelser for henne, men de har jeg prøvd å begrave under flere lag med følelsesbetong. Så etter midnatt sitter hun å holder en annen i hånden. Fint for henne, ikke så fint for meg. Den betongen var tydeligvis ikke så tjukk som jeg trodde og håpet på. Er så drittlei dette her, prøver å skjule det for andre med "er så stress med dame, bare mas" etc, den vanlige regla der. Tror det bare er å gi opp, finner ikke noen uansett. Ser ut som om dette blir et sugent år...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...