Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
takke de høyere maktene at jeg slipper og være sammen med en haug av folk som skal tilbake til ape-stadiet;)

Samme her. Jeg hadde ikke orket en kveld med fyll og fest. Kanskje jeg er kjedelig, men jeg synes det blir for slitsomt. Jeg vil eller kose meg med film, god mat og litt fyrverkeri enn å bli full.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer bare ikke og sitte hjemme lengre nå og ha kjærlighetssorg. Det er rett og slett vondt!

 

Høres kjipt ut. Prøv å bruk konsentrasjonen på noe. F.eks. lese en bok, se en film etc. Hjelper ofte meg hvis jeg er deprimert. Å liksom flykte inn i en litt mer behagelig verden for en stund.

Lenke til kommentar

Hadde det vært 3 år siden og mer hadde jeg sittet inne med mamma og pappa og spist middag også spilt data og sett på TV. Er ikke noe galt i det. men har nå fått meg ordentlige venner de siste åra som faktisk liker meg så har blitt invitert på en liten samling. Men det er ingen skam å sitte hjemme!

Lenke til kommentar
Her i heimen er det alkoholfritt og pysjamas. Sikkert litt battlefield, masse forum, politiradioen og noe bestillemat. Ooojaa - jeg er skikkelig kul gitt. Hehe!!

 

Går det ennå ann å høre på politiradio for storbyene uten problemer, eller har de skiftet frekvens eller noe?

 

Hører på det gjennom internett. Er en del skurring, men får jo med meg det meste. Og ikveld blir det nok action kan jeg tenke meg... Ting er ikke så halvgææli når jeg tenker meg om. :)

Lenke til kommentar
Hører på det gjennom internett. Er en del skurring, men får jo med meg det meste. Og ikveld blir det nok action kan jeg tenke meg... Ting er ikke så halvgææli når jeg tenker meg om. :)

 

Gi link da. Har lyst å høre om det er noe som skjer i byen. Garantert noen som får en rakett i fleisen eller et hus som brenner ned eller noe.

Lenke til kommentar
Hører på det gjennom internett. Er en del skurring, men får jo med meg det meste. Og ikveld blir det nok action kan jeg tenke meg... Ting er ikke så halvgææli når jeg tenker meg om. :)

 

Gi link da. Har lyst å høre om det er noe som skjer i byen. Garantert noen som får en rakett i fleisen eller et hus som brenner ned eller noe.

 

Værsågod: http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/

Litt av en nyttårsaften vi har - sitter inne å hører på at andre driter seg ut. Så vi kan vel egentlig si at vi er de smarteste her? ;)

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke og sitte hjemme lengre nå og ha kjærlighetssorg. Det er rett og slett vondt!

 

Høres kjipt ut. Prøv å bruk konsentrasjonen på noe. F.eks. lese en bok, se en film etc. Hjelper ofte meg hvis jeg er deprimert. Å liksom flykte inn i en litt mer behagelig verden for en stund.

Trust me, det har jeg gjort. Har sett serier og filmer i ett sett de siste dagene. Men jeg får ikke tankene ut, selv om jeg ser en film. Noen ganger slår jeg av mitt i filmen, for jeg klarer ikke og følge med.

 

Bare det at jeg bor så asosialt gjør meg depprimert. Jeg har bilappen og bil, men uansett. Bor over 2 mil fra nærmeste kompis. Men skal begynne og lete etter leilighet nå med en gang ferien er over. Og håpe ting ordner seg. :)

Lenke til kommentar

Koselig, var en flokk med unger som var på besøk, jeg prøvde å avbryte de før de begynte å synge og forklarte at jeg nettop hadde kommet hjem fra juleferie og ikke hatt tid til å kjøpe noe godteri, men jeg fikk en sang likevel og de danset til og med. :) Akkurat som skjebnen så at jeg følte meg litt alene og hadde lyst å muntre meg opp.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er blant de få som ikke er invitert til fest i kveld. Hadde heller blitt overrasket om jeg fikk en invitasjon, det sier vel litt...

Hvis de fleste av vennene dine er invitert, hadde jeg spurt hosten om jeg kunne kommet.

Gidder ikke å presse meg inn på en fest der jeg i utgangspunktet var uønsket.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Koselig, var en flokk med unger som var på besøk, jeg prøvde å avbryte de før de begynte å synge og forklarte at jeg nettop hadde kommet hjem fra juleferie og ikke hatt tid til å kjøpe noe godteri, men jeg fikk en sang likevel og de danset til og med. :) Akkurat som skjebnen så at jeg følte meg litt alene og hadde lyst å muntre meg opp.

 

 

Å, så koselig'a!! :D Smilte bare jeg leste historien, kan tenke meg hvordan det var å se det :D

Lenke til kommentar
Jeg tenker at nyttårsaften er en fin dag å ta livet sitt på, hoppe i finstasen fra broa på slaget tolv. Joda, det eller bursdagen min, som er en stund til.

 

Husk at følelsen av at livet er meningsløst, tomt osv. er noe som er forårsaket av depresjon og ikke av livet selv. Livet i seg selv har mange gode ting, i likhet med vonde ting. Så derfor finnes det en grunn til å se om depresjonen slipper taket, fordi hvis vi ikke venter og ser, så får vi aldri oppleve alt det gode som ligger fremfor oss. Håper du får det bedre i neste tiår, ønsker deg et godt nyttår og lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dritt_*
Jeg tenker at nyttårsaften er en fin dag å ta livet sitt på, hoppe i finstasen fra broa på slaget tolv. Joda, det eller bursdagen min, som er en stund til.

 

Husk at følelsen av at livet er meningsløst, tomt osv. er noe som er forårsaket av depresjon og ikke av livet selv. Livet i seg selv har mange gode ting, i likhet med vonde ting. Så derfor finnes det en grunn til å se om depresjonen slipper taket, fordi hvis vi ikke venter og ser, så får vi aldri oppleve alt det gode som ligger fremfor oss. Håper du får det bedre i neste tiår, ønsker deg et godt nyttår og lykke til.

Ja det liker du vel å tro, jeg er ikke deprimert, bare frelst. Tankene mine er mine beste venner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...