Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?


Anbefalte innlegg

Mange våpen har sine fordeler, og er gode på sine måter. Men en kan ikke si at tmp er et bedre våpen enn en colt m4 fordi den skyter fortere.. Treffsikkerheten og skaden er mye mindre på en tmp selv på nært hold..

Jo, man kan uten problemer si at TMP er et bedre våpen. Bare se: TMP er et bedre våpen. Klarer du ikke å se den enorme fordelen den høye skuddtakten gir deg, trenger du briller.

 

Som jeg har skrevet før, jeg vet at jeg taler for døve ører. Bare spill med M4A1 i den tro at dere "eier" og "r0xx0rzer", dere. :)

 

Psicobly eller hva du kaller deg : m3 funker kjempebra på folk med uten armor (på nært hold) men med armor er den ikke mye tess.. (sett at du spiller med jevngode folk seff)

 

psi-lo-cy-be. M3 funker kjempebra på folk med skuddsikker vest/hjelm også, da disse bare dekker to steder: brystkassen og hodet. Et M3-skudd i beina på kloss hold tar knekken på selv de barskeste snåttunger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får å si det på en lett måte: En elite med ak eier en elite med p90 fordi ak er BEDRE

 

P90 funker fint mot karer med ak, i medium range er p90 MINST like god som ak.

Det spørs såklart på banen og hvor på banen og. En elite kar med p90 veit bedre en å prøve å ta en elite kar med ak på lang avstand, derfor er det bare å lokke han inpå.

 

Virker som om dere folk ikke regner med prisen.. Det går jo ikke ann å sameligne colt med tmp, det er jo over 2000 peng forksjell!

 

Den eneste gønnern som ikke er verdt prisen er nok para, men er man rik så ern morsom å bruke.

 

Galil ække no colt, og det ser man på prisen. Jeg har hatt noen av mine beste killing sprees med den gønnern, sålenge det er innendørs. På avstand er bursten kick arz, man kan treffe med burst på lang avstand selvom man løper.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg taler for døve ører nå, men dere har rett og slett ikke spilt nok med de forskjellige våpenene før dere uttaler dere. ALLE våpenene i CS er særdeles effektive, så lenge man kjenner dets og sine egne begrensninger.

Så sant så sant.

 

Har personlig ikke noe problem med å treffe verken med mac10, tmp eller pump haglen. Dette er våpen jeg liker å bruke, og ved bruk har jeg lært meg å treffe med de.

 

Det mange vil nok blåse i det jeg nå sier, men jeg mener at man må trene på å treffe med enkelte våpen i cs, som man trener på å gjøre andre ting i livet.

Såklart, alle kan drepe folk som står rolig med awp, eller ta lucky shots, evt de bare lærer seg å treffe med ak/colt veldig fort. Men for å være effektiv og treffsikker, må folk trene.

Lenke til kommentar
Har personlig ikke noe problem med å treffe verken med mac10, tmp eller pump haglen. Dette er våpen jeg liker å bruke, og ved bruk har jeg lært meg å treffe med de.

mac10 og pump hagle er 2 ganske bra våpen jeg liker de selv :)

men tmp kan bare gå å legge seg.... (min mening)

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Jeg liker ike awp vel det at jeg ike får til å bruke den men Mp5 og Night hawk 50C er ikke sikker om det sånd det staver tar jeg de fleste kan man bruke Mp5 så treffer man på langt hold uten problemer så bruker jeg kun Mp5 det er vel hva man blir vant til å bruke av våpen vil jeg tro men jeg har nettopp lært meg å spille cs :innocent:

 

 

 

Beklager om det mye feil her har skrive og lese vansker :ermm:

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva folk har imot TMP. Jeg synes den er gøy å spille med og gir litt forandring i et ak/colt dominert spill... UMP, derimot synes jeg er overflødig. God treffisikkerhet, men like kraftig som en soft-gun. For øyeblikket er fav. våpenet mitt Famas, billig og skamkul!

 

(Eh...prøv forresten å søk på TMP i google.... :ermm: )

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Mange våpen har sine fordeler, og er gode på sine måter. Men en kan ikke si at tmp er et bedre våpen enn en colt m4 fordi den skyter fortere..  Treffsikkerheten og skaden er mye mindre på en tmp selv på nært hold..

Jo, man kan uten problemer si at TMP er et bedre våpen. Bare se: TMP er et bedre våpen. Klarer du ikke å se den enorme fordelen den høye skuddtakten gir deg, trenger du briller.

 

Som jeg har skrevet før, jeg vet at jeg taler for døve ører. Bare spill med M4A1 i den tro at dere "eier" og "r0xx0rzer", dere. :)

 

Psicobly eller hva du kaller deg : m3 funker kjempebra på folk med uten armor (på nært hold) men med armor er den ikke mye tess.. (sett at du spiller med jevngode folk seff)

 

psi-lo-cy-be. M3 funker kjempebra på folk med skuddsikker vest/hjelm også, da disse bare dekker to steder: brystkassen og hodet. Et M3-skudd i beina på kloss hold tar knekken på selv de barskeste snåttunger. :)

Off topic:

Psilocybe, du tar feil. TMP/MAC10 er underlegen Colt/Ak. Dersom en som er god med AK/Colt møter en som er tilsvarende god med Tmp/mac10 vil sistnevnte alltid tape. Du snakker om at en mister kontrollen av et skudd i hodet med tmp/mac10.. hva om han med ak/colt treffer deg i hodet? Da trenger han et skudd til for å drepe deg-samme hvor- mens du trenger minst 1 hs til og flere kroppstreff. Greit nok at dette går raskt men ikke raskt nok. AK og colt er ikke pumpehagler veit du, de har full auto. Om du skal springe rundt med elendige våpen på kloss hold bruk hagle.

 

Tmp og mac10 er useriøse våpen man leker seg med på public.

 

Edit: Quote fra deg:" Det er nok flere enn deg som ikke klarer å bruke dem skikkelig. At dere ikke klarer å bruke et våpen skikkelig, sier mer om dere enn om våpenet. Enkle og trygge våpen apellerer tydeligvis til enkle og forsiktige spillere."

 

Som du selv sier, grunnen til at de apellerer til "enkle og forsiktige spillere" er at de er BEDRE.

 

On topic:

P228, para, nightvision(ikke våpen men).

Endret av Vash
Lenke til kommentar

Nå er det sikkert noen som kommer til å daske meg nedenom og hjem... For de mener sikkert at dette er den beste gun'en i CS..

 

MEN JEG HATER GLOCK UTEN BURSTFIRE!! Får jo mer skade av en vannpistol, jo! hehe... kan ha sin grunn til at jeg aldri har lært meg å bruke våpnet, men men... :ermm:

Lenke til kommentar

Du to svakeste pistolene i CS er Glock og Five-Seven, men disse skyter veldig fort. Hvis du har aim kan de drepe fortere enn DEagle. Hvis ikke motstanderen har god aim også da! :p

Men de to førstnevnte, Glock og Five-Seven er også veldig treffsikre.

 

Og ja, Glock med burstfire treffer du aldri med, men semiautomatic, derimot!

 

Og til slutt: Glock har ikke recoil i det hele tatt, noe som gjør den lett å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...