Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?


Anbefalte innlegg

Noen finner det interesant å høre hvordan våpen på CS, de ikke liker å bruke.

Eller som de "hater" mest...

 

Tror jeg hater alle våpene like mye... Alle har en viss balanse!

Det er genialt. Fordi de har tatt med våpen til langdistanse, nærkamp osv.

 

Så jeg synes ingen våpen skal ut. Og ingen tar "for mye plass".

Er også enig i at ingen våpen bør ut(sjangsen for det btw?) da det er disse som bygger opp CS arsenalet, og har gjort det en stund nå :yes: Dont fix it if it ain`t broken :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der har du mine argument, alle usp deagle og glock som er vanligst brukt eier alle andre pistoler( deagle kan også lett ta folk med ak)

Håh, det var ikke mye til argumenter. Det eneste du skriver, er jo at du ikke klarer å bruke dem. :)

 

HAR ALDRI SETT NOEN SOM HAR SPILT SERIØST I EN PCW\CUP SOM BRUKER TMP? Har du?? bortsett fra nyoppstarte newb clan med newb spiller?

 

Jeg gjentar meg selv: "Men, for all del. Spill med AK-47, M4A1, AWM og Desert Eagle. Trygge og gode våpen for folk som ikke takler en liten utfordring."

Lenke til kommentar
Der har du mine argument, alle usp deagle og glock som er vanligst brukt eier alle andre pistoler( deagle kan også lett ta folk med ak)

Håh, det var ikke mye til argumenter. Det eneste du skriver, er jo at du ikke klarer å bruke dem. :)

 

HAR ALDRI SETT NOEN SOM HAR SPILT SERIØST I EN PCW\CUP SOM BRUKER TMP? Har du?? bortsett fra nyoppstarte newb clan med newb spiller?

 

Jeg gjentar meg selv: "Men, for all del. Spill med AK-47, M4A1, AWM og Desert Eagle. Trygge og gode våpen for folk som ikke takler en liten utfordring."

Joda, bare lille meg som ikke klarer å bruke dem, har ingeting å si at de blir kunn brukt av newbs osv.

 

Så Sk,noa,4kings,Team3D,gotstyle? osv osv bruker colt ak awm osv( vanlige våpen) fordi de ikke har giddet å lære seg å bruke dem enda?? I og med at de har spilt siden 5.2 (de fleste) har de nokk prøvd nesten ALLE mulige metoder med alle våpen...men gikk til colt,ak osv bare fordi de ikke klarte det? eller fordi de rett og slett suger??

 

Får å si det på en lett måte: En elite med ak eier en elite med p90 fordi ak er BEDRE ;)

Endret av Sarion
Lenke til kommentar
Joda, bare lille meg som ikke klarer å bruke dem, har ingeting å si at de blir kunn brukt av newbs osv.

Det er nok flere enn deg som ikke klarer å bruke dem skikkelig. At dere ikke klarer å bruke et våpen skikkelig, sier mer om dere enn om våpenet. Enkle og trygge våpen apellerer tydeligvis til enkle og forsiktige spillere.

 

Så Sk,noa,4kings,Team3D,gotstyle?  osv osv bruker colt ak awm osv( vanlige våpen) fordi de ikke har giddet å lære seg å bruke dem enda?? I og med at de har spilt siden 5.2 (de fleste) har de nokk prøvd nesten ALLE mulige metoder med alle våpen...men gikk til colt,ak osv bare fordi de ikke klarte det? eller fordi de rett og slett suger??

 

Tja, jeg begynte med CS beta 5.2, hva har det egentlig å si? De lagene du lister opp, spiller nok helt sikkert med standard-våpenene fordi de ikke evner å bruke de andre. AK/M4A1/AWM er enkle våpen å bruke, og krever ikke mye av spilleren.

 

Får å si det på en lett måte: En elite med ak eier en elite med p90 fordi ak er BEDRE ;)

 

Lev i den troen, du.

Lenke til kommentar

Ma nesten si meg enig med psilocybe her.

For 5 maneder siden hadde jeg aldri trodd glock var noe, jeg kjopte alltid dgl eller usp.

 

Sa begynte jeg a ove hver dag med glock, og etterhvert fant jeg ut at et burst midt i hodet kan drepe folk. Etter hvert fikk jeg teken pa det.

Samme med alle andre vapen.

 

Mac10 og ump etc er bare ubrukt fordi ja, de er ikke like enkle a bruke som ak og m4a1, men hvis man over lenge nok kan man bli dritgod med dem.

 

ak og colt er jo sterkere og slikt, sa derfor er det enklere a bruke, men de er ikke dermed noe bedre.

 

Folk sa jo dette i begynnelsen om famas og, de sa den var helt umulig, akkurat som den skyter loskrutt, men etterhvert begynte folk a bruke den og da fant de ut at det er trening som teller.

Lenke til kommentar

AWP må dø for terroristene.

 

Jeg vet ikke om det er slik i virkeligheten, men jeg forestiller meg faktisk ikke en teror grupep hvor folk løper rundt med snikskytter gæverer. Det er slik CT har, og ligger gjemt bak kasser, under presseninger og slikt har, for å bakke opp de andre. Terrororistene ahr gjerne AK og slikt. Og awp vs awp er bare dumt. :p

 

Men ellers er alle våpnene greie.

 

Jonas: Jeg liker colt bedre enn ak, for den er lettere å treffe med, og recoiler ikek så mye. I Source så recoiler den ikke i det hele tatt med lydemper. Men med ak er det vanskelig å møte feler enn en person. Skal du ta folk på avstand, gjennom vegger og slikt, er ak såklart best.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Spilte CS ofte før i troen om at det ikke fantes andre våpen enn Colt. Så tenkte jeg en dag at det er jo dritkjedelig å bare bruke Colt. Det førte til at jeg spilte på en variert måte, og brukte de våpnene som passet meg, og kartet i motsetning til Colt/AK. Ikke bare ble det mer gøy på grunn av økt variasjon, men jeg økte faktisk staten (Kills VS Deaths) positivt etter å ha tatt opp denne spillestilen.

Nå er det ikke lenger noe problem å ta headshots med TMP på folk med AK eller AWM over lange distanser (Fra den store steinen til høyre for gjerdet rett etter CT'enes spawnpoint til taket på Terroristenes hus). Folk tror at man jukser, noe som sier veldig mye om folks oppfatning av de "svake" våpnene. Så jeg støtter [b]psilocybe[/b] i denne saken...
Lenke til kommentar

Det er ingen dårlige våpen, bare dårlige brukere. De fleste våpen er gode på noen områder, og ikke fullt så gode på andre. CS har en fin balanse på våpnene.

Colt og ak er mye brukt fordi de er det folk bruker mest og kan best. Disse våpnene er kraftigere enn de fleste andre våpen som koster mindre og er bra overall våpen. Derfor brukes disse i matcher.

Men en smg kan ta en rifle uten problem. Det kommer helt an på hvor god du er.

 

Og hvorfor fjerne et våpen når det likesågodt bare kan være der.

Uansett er det gøy med ump, para og duals. (Spesielt ump'en :p )

Lenke til kommentar
Galil og duel suger...

Røyka sokker eller?

Galilen er jo det ultimate 2/3 runde våpenet hvis du vinner eco. Koster ikke serlig mere enn mp5, men tar mye mere damage hvis du kan bruke den..

Sprayen på den kan fort ta ned på 2 og 3 stykker med colt.

Støtter denne.

 

Og, psilocybe har ett poeng.

Så lenge man kjenner våpnenet, og dets begrensninger, så veit du jo hvor, og når, det er best å ta fienden.

 

Men, når en spiller cuper og det er pengepremier, så skjønner jeg veldig godt hvorfor alle bruker AK, M4A1 og AWM. Som sagt, det er våpen som er lette å lære og bruke.

Men, de er jo ingen utfordring å bruke, morsomt å fly rundt public med Mac10 og TMP :D

 

edit: men har som regel en deagle på lur, litt småvanskelig å drepe folk på langdistanse før de dreper deg.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Mange våpen har sine fordeler, og er gode på sine måter. Men en kan ikke si at tmp er et bedre våpen enn en colt m4 fordi den skyter fortere.. Treffsikkerheten og skaden er mye mindre på en tmp selv på nært hold.. Psicobly eller hva du kaller deg : m3 funker kjempebra på folk med uten armor (på nært hold) men med armor er den ikke mye tess.. (sett at du spiller med jevngode folk seff)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...