Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vøl egentlig ikkeno våpen jeg hater å bruke. Men AWP er nok den me bruker minst, men me HATERN når andre brukern.

 

UMP funker faktisk, har mange ganger brukt den når jeg ikke har fått kills på flere runder... så pluttselig står jeg der med 3 nye kills.

 

Para'n er for de rike, men den er så tøff.. ihvertfall i source.

Lenke til kommentar

Smart som jeg er, gir jeg begrunnelser! :p

 

Mac10: Den er umulig å treffe med, og særlig recoiolen, den går jo til sidene!

 

TMP: Like dårlig som Mac10, recoilen går til sidene, og den treffer aldri. Det hjelper lite å treffe også, for den er så svak.

 

Fn Para-driten: Den suger til alt annet enn å spraye. Den har stort magasin, men det betyr jo lite. Jeg har hatt det gøy med våpenet, men det var mot boter i JasonMode (kniving), og det er jo ikke mye lignende online.

 

Ellers vil jeg si noe i mot mange påstander her:

 

Clarion (Famas) er egentlig et ganske bra våpen, jeg skjønner ikke hva som er dårlig med den. Jeg kjøper den ofte når jeg ikke har nok penger (eller vil spare) til Colt.

 

Ak-47 og Colt (som Hermans nevnte), er jo de mest likte våpnene i spillet! Jeg har ofte litt problemer med å velge, Ak er kraftigere, men er mye vanskeligere å ha kontroll på, Colt er hakket svakere, men er lettere å bruke på avstand.

Lenke til kommentar

Sub machineguns :thumbdown: (skrives den sånn?)

Klarer ikke awp heller.

Autosniper er ALTFOR bra, 2 skudd så er fienden død.... Eide vilt med det da jeg hadde lavfps pga litt bakgrunsjobbing, fordi siktet tok 10sec før det ble lite etter en kort spray, så brukte jeg autosniper... Hadde 50-17 stats... Vanligvis public så har jeg ENTEN like mange kills som death, eller litt flere kills enn deat, eller så har jeg godt over det doble av kills enn death... *Offtopic, skulle bare påpeke hvor bra autosnipern er....

Digger m4a1, og gjør det bra med Ak og. Nesten det samme... Har sjekket litt sprays med AK og colt fra samme avstand, og colten sprayer mye lavere og mer konsentrert enn AK, Mens AK sprayer i en T, først en linje opp, også lager den en horisontal linje. Ser veldig ut som en T.

 

*Ble veldig offtopic der...

Lenke til kommentar
Mac10: Den er umulig å treffe med, og særlig recoiolen, den går jo til sidene!

 

TMP: Like dårlig som Mac10, recoilen går til sidene, og den treffer aldri. Det hjelper lite å treffe også, for den er så svak.

Mac10 er en maskinpistol med kort løp, kraftig kaliber og en fullautomodus som ikke ligner grisen.. den kombinasjonen resulterer i kraftig rekyl. TMP har heller ikke særlig langt løp, men på grunn av mindre kaliber blir rekylen noe mindre.

 

Hvis du bruker dem som du bruker en AK eller tilsvarende rifle, vil du ende opp med rompen i fatle. Dette er to våpen som er beregnet for å brukes på kort avstand, gjerne ~0-5m, og en såpass nærgående spillestil blir tydeligvis for vanskelig for de fleste.

 

Jeg vet jeg taler for døve ører nå, men dere har rett og slett ikke spilt nok med de forskjellige våpenene før dere uttaler dere. ALLE våpenene i CS er særdeles effektive, så lenge man kjenner dets og sine egne begrensninger.

 

Men, for all del. Spill med AK-47, M4A1, AWM og Desert Eagle. Trygge og gode våpen for folk som ikke takler en liten utfordring. :)

Lenke til kommentar
Mac10 er en maskinpistol med kort løp, kraftig kaliber og en fullautomodus som ikke ligner grisen.. den kombinasjonen resulterer i kraftig rekyl. TMP har heller ikke særlig langt løp, men på grunn av mindre kaliber blir rekylen noe mindre.

 

Hvis du bruker dem som du bruker en AK eller tilsvarende rifle, vil du ende opp med rompen i fatle. Dette er to våpen som er beregnet for å brukes på kort avstand, gjerne ~0-5m, og en såpass nærgående spillestil blir tydeligvis for vanskelig for de fleste.

 

Jeg vet jeg taler for døve ører nå, men dere har rett og slett ikke spilt nok med de forskjellige våpenene før dere uttaler dere. ALLE våpenene i CS er særdeles effektive, så lenge man kjenner dets og sine egne begrensninger.

 

Men, for all del. Spill med AK-47, M4A1, AWM og Desert Eagle. Trygge og gode våpen for folk som ikke takler en liten utfordring. :)

Enig :w00t:

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Noen finner det interesant å høre hvordan våpen på CS, de ikke liker å bruke.

Eller som de "hater" mest...

 

Tror jeg hater alle våpene like mye... Alle har en viss balanse!

Det er genialt. Fordi de har tatt med våpen til langdistanse, nærkamp osv.

 

Så jeg synes ingen våpen skal ut. Og ingen tar "for mye plass".

Lenke til kommentar

Jaok la oss se

 

P90: Du MÅ være nært får å bruke den effektivt, pluss det må ca 7-9 kuler får å drepe en med den (bortsett fra hs) ...der er du eid av ak eller colt allerede

 

UMP: Denne er det tregeste automap våpenet i cs, du kan skyte fortere med en usp, kanskje like sterk som usp , mot Mp5 som er like sterk som Glock , med ALT eier en ump.

 

TMP: Eneste du kan gjøre med denne er spraye i nær kamp, avstand har ikke NUBB sjanse, den er også ca like sterk som en soft-gun.

 

Mac10: Ok ganske kraftig men, den treffer ikke havet vist du står i det.

 

FiveSeven: Høy skudd takt men, ganske svak og høy rekyl til å være noe som helst effektiv, usp , deagle, glock eier denne lett.

 

p228: Kanskje den beste pistolen etter deagle,usp,glock. men allikevell blir er det høy rekyl og lav skade.

 

 

Der har du mine argument, alle usp deagle og glock som er vanligst brukt eier alle andre pistoler( deagle kan også lett ta folk med ak)

 

Smg'ene blir så JÆVLI lett eid av colt,mp5,ak,awm.

 

 

Å nå snakker ikke jeg public der jeg kan løpe å bruke dual elites på alle, men pcw'er og cuper.

 

HAR ALDRI SETT NOEN SOM HAR SPILT SERIØST I EN PCW\CUP SOM BRUKER TMP? Har du?? bortsett fra nyoppstarte newb clan med newb spiller?

 

 

Der har mitt argument..kanskje sette deg litt inn før du åpner kjeften neste gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...