Gå til innhold

Rolle spill alla ff serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, finnes det noen gode spill med animert grafikk slik som i ff spillene til pc?

Noen som vet?

ps: ikke si grandia eller grandia 2(ekkle spill)

mvh aM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takker...du kunne vel ikke si hvor jeg finner en god emulator(de google finner er somregel drit) eller er det imot reglene på et eller anna vis?

Skrevet

Ikke for å virke dom men, er ikke det litt ulovelig i følge reglemange til dette forumet å spørre etter emulatorer?

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Skrevet (endret)

Jeg beklager, jeg mente ikke å spørr etter emulatorer... skal aldri gjenta seg jeg lover..

finnes det noen andre spill(nyere) som er laget spesielt for pc?

har kjempe kjempe lyst på et slikt spill, vil så ha det at jeg vurdere å gå til innkjøp av et nytt konsole.

Endret av ^aM^
Skrevet

Personlig synes jeg systemet var knall bra, men jeg har sett at det er delte meninger om det :)

Silver er ett av mine topp 5 spill, så jeg er nok litt partisk :D

Skrevet

En annen serie som er sinnsyk fet er Breath of Fire serien. De to første spillene finnes på SNES tror jeg. 3 og 4 finnes på PSX, men jeg vet at Breath of Fire 4 finnes på PC også. Vet ikke hvor lett det er å få tak i her til lands, men dette er en serie jeg har hatt mange timer morro med :)

nAz-guL :green:

Skrevet

BOF (Breath Of Fire) I og II ble jo laget av Squaresoft (de som lager Final Fantasy) i samarbeid med Capcom. De kom ut på SNES som nAz-guL sier. BOF III og IV har kommet på PSX.

Ellers ble jo Chrono Trigger nevnt. Dette ble laget av Square, og kom ut på SNES. Final Fantasy Chronicles finnes jo på PSX, dette spillet inneholder Final Fantasy IV og Chrono Trigger.

Chrono Cross er jo også lansert på PSX (Ikke Europa dessverre) og er en ren oppfølger av Chrono Trigger.

Xenogears er også et Square spill, og dette er ren anime. Med den beste RPG storyen jeg vet om, er dette rett og slett et genialt spill. Problem nummer 1, er at det kun kom ut i Japan og USA. Det finnes vel muligheter for å anskaffe dette (Jeg har iallefall gjort det) men det krever en moddet PSX (Ikke direkte lovlig dessverre).

Xenogears-teamet fra Square har laget sitt eget firma, og disse produserer Xenosaga spillene (I og II) på PS2 (Ikke Europa lansert enda :mad: )

Klarer du å skaffe noen av disse spillene, har du noen hundre timer med masse moro foran deg.

Skrevet (endret)

Paradise Eve 1&2 er også gode FF-aktige rollespill med veldig pen grafikk. De er Playstation 1-spill. Laget av Square software. Fornyet combat-system

Endret av Bitex
Skrevet
Emulator er ikke ulovlig så lenge du sletter spillene innen 24 timer! det står på alle sider hvor man kan laste ned emulatorer og roms!

Refererte bare til rettnings linjene ;)

Skrevet
Emulator er ikke ulovlig så lenge du sletter spillene innen 24 timer! det står på alle sider hvor man kan laste ned emulatorer og roms!

Tror faktisk ikke dette gjelder en gang. Er bare en regel de som legger ut spilla har funnet på selv. Men har hørt rykter om at noen selskap har "frigitt" eldre spill som ikke er mulig å få tak i lengre.

Bare fordet noe står skrevet på internett så betyr ikke det at det er sant! :p

Skrevet
Personlig synes jeg systemet var knall bra, men jeg har sett at det er delte meninger om det :)

Silver er ett av mine topp 5 spill, så jeg er nok litt partisk :D

Så hjertens enig! Silver har jeg spilt rundt mange ganger, tror faktisk at jeg skal begynne på en ny omgang snart!

Tror faktisk ikke dette gjelder en gang. Er bare en regel de som legger ut spilla har funnet på selv. Men har hørt rykter om at noen selskap har "frigitt" eldre spill som ikke er mulig å få tak i lengre.

Bare fordet noe står skrevet på internett så betyr ikke det at det er sant! :p

Nemlig. Det er like dustete som frasen: ''Dette er en privat backup-server, du har ikke lov til å laste ned noe herfra."

Og det er dessuten lov å stjele sjokolade fra kiosken, så lenge du leverer den tilbake innen 'Best før'-datoen går ut.

Det som står på slike sider om kopiering er stort sett oksebæsj. Hvem laster ned et spill for å slette det igjen? :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...