Gå til innhold

Din mest uhyggelige opplevelse i doom3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det desidert verste var den aller første zombien+fyren med pistol i døra etterpå. Da måtte jeg bare slå av og roe meg litt.

 

Det har jo med at jeg hadde gått gjennom hele brettet uten å ha møtt på noen, men forventet at noe skulle skje hele tiden. Så har spenningen steget og deretter kulminert når det først "braket" løst.

Er ikke ferdig ennå, men neste gang jeg spiller gjennom skal jeg selvsagt klabbe til ham med én gang.

 

Bakgrunnslydene og stemmene er egentlig det verste, for det skaper reell uhygge som du ikke kan stoppe med motorsag.

Lenke til kommentar

Trodde hjerte skulle til å registrere seg som arbeids søker på Aetat når jeg kom til det lille rommet med en trapp, da det plutselig kom en Imp hoppen opp mellom trinnene :p

 

Hylte nesten like høyt som Ned Flanders i "The simspons" da han med et uhell hadde drept blomsteren til Maud :blush:

Lenke til kommentar
"Edderkopp-dama" skremte meg litt. Jeg har araknofobi, selv om "hun" kanskje ikke kan kategoriseres som èn edderkopp... :shrug:

Kvinnfolk, unger og edderkopper vel stort sett det kjipeste man møter på (så langt).

 

De flygende ungene er det jo best å ta med motorsag, det er det verste.

Lenke til kommentar

Det mest skremmende var tidlig i spillet hvor lyset ble slått av og jeg hørte skritt av to som gikk mot meg, jeg så ingenting og rygget bakover og begynte og skyte mot mørket jeg gikk tom for kuler og dro flashlighten opp, DER 1 meter unna meg står faen en av de jævla zombiene og slasher på meg! :no:

 

Freekin me out! :cry:

Lenke til kommentar

Det må ha vært når jeg hørte ei dame som var usynelig som sa "follow me" og så "come on!"

så ble skjermen rød og hun sa "they took my baby away" og så hørte jeg et sånt barneskrik! det var ukoselig det! jo! og ved det speilet på dassen! men det morsomste må ha vært da jeg var på en annen dass og jeg hørte en som skjulte ned!

:scared:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Din mest uhyggelige opplevelse i doom3?

 

Må vel være den gangen jeg fant ut at spillet kom til å bli kjedelig siden det er så ensformig... :(

 

EDIT: LOL! ^Thomas^ sa akkurat det samme som meg!

Min mest uhyggelige opplevelse i Doom III var sekundet jeg fant ut hvor ensformig og kjedelig det er.

:!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Nei jeg ble skremt mest tidlig i spillet :p Jeg ble litt tøffere etterhvert, men det var en jævel av en imp som skremte meg mest av alt :p

 

Jeg har nettop drept et par imp`er , og der ser jeg døra til der jeg skal.

Er fremdels litt skjelven, de impene var jævlige. Jeg går nærme døra, døra åpner seg... ingenting skjer, "rart" tenker jeg :p Strafe litt til venstre og høyre og kikker inn i rommet jeg skal, der ser jeg en dø zombie ligge på bakken *skytepå til den blir til ingenting*. Også tenkte jeg "greit ingenting her", og bestemte meg for å gå inn. Og der kom det ikke en imp hoppende fra mørket da, den var faen meg så kjapp...

Jeg drepte den, trykka på esc for å puste litt. Broren min som sto bak meg (han er 10 år) måtte sette seg ned...

 

jeg skvatt! :p

Endret av Hermans
Lenke til kommentar

Jeg har et tips til de som IKKE ble skremt av DOOM3 (som blant andre meg)

 

Bruke et headset!

Det bør helst ha mye bass, og det bør ha en god og HØY lyd! (Helst surround)

Da lever man seg MYE mer inn i spillet!

Jeg ble ikke så mye mer skremt av det da, men man lever seg desidert mer inn i spillet!

Og man konsentrerer seg også mere da!

 

Og forresten så kan ikke personen som spiller (med headset) høre deg om du kommer bak han for å skremme liv-skiten av ham! :devil::devil::devil:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Skvatt som fy på den dassen der,men jeg fikk aldri helt med meg hva som skjedde(utenom at alt ble rødt liksom). Noen som kan fortelle meg? :blush:

 

Uansett, skumleste opplevelsen i Doom III må vel være når man begynte på et helt nytt brett, gikk 10m fram og hele brua kollapser og man hører bare "MUHAHAHAHAHAHA"...og vips, så var man på overflaten til Mars :yes:

Lenke til kommentar

holder faktisk på med alpha lab sector 1 enda:\

tør faan meg bare spille når kompiser er på besøk :!:

 

noe av det verste jwg har opplevd på doom3 er:

 

-den første zombien,du står å prater med en fyr,plurselig blir alt mørkt og et slags digert lys der det kommer noe rare ting fra,hører masse skrik om hjelp av folk på radioen...og PLUTSELIG!står han fyren du pratet med og slår deg.

 

-da pinky'en kom(okse/hund beistene,hører banking på døren,stille,BOOM! igjennom glasset kom han.

 

-der han døde fyren som roper om hjelp henger i taket,mye rart som vokser ut av ham,så kommer fullt av maggots(stygge dyr med 2 hoder og lange tunger),jeg ble så redd at jeg hylte og skreik,jeg gikk tom for ammo(i magasinet,orket ikke å lade om) tok fram knyttneven å slo med :cool:

 

edit:leifern kom,og gikk(håper jeg,hater han leif)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...