Gå til innhold

Din mest uhyggelige opplevelse i doom3?


Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt gjennom "åpnings-sekvensen" uten monstre 3 ganger, bestemte jeg meg da for å prøve spillet ordentlig. Planen var egentlig at jeg bare skulle gunne ned vitenskapsmannen når han ble til zombie, men så kom det en zombie i det fjerne, så jeg tok likegodt han med. Etter det tok jeg enda en, og enda en osv...Nå er jeg hekta! Det er slettes ikke så skummelt som jeg trodde. Skvatt nesten mer i "Painkiller", men jeg har ikke kommet så langt. Min skumleste opplevelse er nok da en eller annen Imp kom mot meg...

 

BTW, hva er den der do/bad-senen dere snakker om, der hvor alt blir rødt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mest uhyggelige opplevelse må nok være i delta labs når jeg så en sånn imp inni et glass. Jeg trodde den var død, men plutselig kom et ordentlig rykk fra den. Jeg ble livredd, sava gamen, exita og gikk å så på TVen!!!

He-he. Kjenner meg igjen her. Må også ta en pause etter å ha fått skiten skremt ut av meg :whistle:

Blir verre og verre og starte opp igjen jo lenger jeg holder på.

Tror de verste øyeblikkene mine er når det kommer en "hopper" mot meg og jeg fyrer løs med hagla og BOMMER!! Shit!! Da blir det hurrameirundt og hubaluba for å prøve å komme seg unna til jeg har fått bytta våpen eller lada :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er en plass omtrent 40% ut i spillet hvor jeg skulle få ned en stige. Den vil ikke gå helt ned...og DA kommer det en haug med svære edderkopper. Jeg prøver å komme opp stigen, men må istedet kverke alle krypa først.

 

Stigen kommer jo selvsagt ned etterpå, men da hadde jeg bare 20 liv igjen...Vemmelig å bli innelåst, et noe billig trick men det virker jo alltid. Jeg har jo ikke noe valg, er nødt til å ta skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...