Gå til innhold

Din mest uhyggelige opplevelse i doom3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble skremt en del ganger på begynnelsen av spillet, da det hele startet. Men etterhvert så ble det litt for repetivt, så jeg ble vel mere vant til det når jeg var litt lengre inn i spillet.

 

Doom 3 er egentlig ikke skummelt, man bare skvetter overalt det dukker opp monstre. Synes spill som Silent Hill osv er mere skummelt, generelt.

Lenke til kommentar

Min mest uhyggelige opplevelse i doom3 var når jeg var på et område begynnelsen av et brett. Det var rimelig mørkt, og jeg gikk med lys. Tok frem gunnarn og begynnte å skyte i mørket på grunn at jeg visste det var folk der.

Etter jeg var tom for kuler så bytta jeg til lys igjen, da stod en diger fyr rett forran meg og skremte driten av meg, tror jeg aldri har vært mere skremt av et spill enn det!

Lenke til kommentar

min mest uhyggelige opplevelse må være speilet på dassen, da satte jeg på lan til en kompis, var blekkmørkt.. untatt lysene fra skjermen våre som lyste, satt med headset, ganske høy lyd.. så plutselig så kom han kompisn min å sa: "BØØØØØ!!" jeg ble så skremt at jeg datt av stolen :!:

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar

Da ett sånt svært hundmonster sleit seg gjennom en vegg som du har brukt mangfoldige maps på å gå bare forbi uten å tenke noe at noe kan komme gjennom de veggene. Da ble jeg sendt til golvet og plugga ut strømmen siden jeg hadde lyden på ganske høyt og det var helt forjævlig å høre på.

 

De beistene som har robotføtter og livnærer seg på de feite zombiene. Grusomt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...