Gå til innhold

Din mest uhyggelige opplevelse i doom3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som den pingla jeg må jeg bare si jeg er konstant redd når jeg spiller Doom 3 :blush:

 

Selv om jeg er 20 år, må jeg si at jeg ikke klarer å finne noe punkt i spillet hvor jeg er mer redd. Er konstant redd jeg :p

Hehehe ^^

Du er ikke alene gutt :)

 

 

Er enig med Thomas om at spillet er ensformig, men allikevel synes jeg grafikken er så bra at... Jeg bare må spille, og bli vettskremt!

Lenke til kommentar
[iC' date=06/09/2004 : 20:26] Jeg har et tips til de som IKKE ble skremt av DOOM3 (som blant andre meg)

 

Bruke et headset!

Det bør helst ha mye bass, og det bør ha en god og HØY lyd! (Helst surround)

Da lever man seg MYE mer inn i spillet!

Jeg ble ikke så mye mer skremt av det da, men man lever seg desidert mer inn i spillet!

Og man konsentrerer seg også mere da!

 

Og forresten så kan ikke personen som spiller (med headset) høre deg om du kommer bak han for å skremme liv-skiten av ham! :devil::devil::devil:

Ikke rart at jeg blir skremt vett, med mine Sennheiser phones :S IIIIIIIIIIIIIIK! ;)

Lenke til kommentar

Hehe, den gangen jeg skvatt mest (Har ikke spilt det så mye enda) var da man nettopp hadde fått gunner'n, og enda ikke møtt på noen monster. "Jeg" gikk/hoppa ned ei trapp, og til venstre var ei kasse, med en mørk skygge bak. Jeg (og kompisen min som satt og så på) skvatt skikkelig mye, og jeg snurra 180 grader i lufta og avfyrte et skudd rett i hodet på dette vesenet. Eneste problemet var at istedet for at vesenet døde, sa det "Don't bother me!", og jeg så at det var en av de uttalige skalla arbeiderne. :D Hehe, og alt dette skjedde på ca. et sekund ;)

Lenke til kommentar
[iC,11/09/2004 : 15:30]
så er det ekkelt da den døde kroppen plutselig rører på seg litt lengre utti

Hehe, eneste gangen jeg skvatt!

 

BTW: Alle sammen, BRUK HEADSET når dere spiller DOOM3!

 

I146870.jpg Dette er ganske godt headsett, siden bass er viktig for å heve skremme effekten!

 

Kilde:

http://komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I146870.jpg

hmm, dette er jo et billig headset me dårlig kvalitet da :p jeg har allerede levert inn mitt 2 ganger ;)

 

hadde vært noe å spilt doom3 på :D

Lenke til kommentar
hei jeg lurer på hva din mest uhyggelige opplevelse i doom 3 er ? min var at jeg løp opp en trapp og så kom det et svært dyr mellom trappa (den ødela trappe trinna) nå har jo ikke jeg kommet så langt men hittel er det min uhyggligste opplevelse.

Har dere tatt med den edderkoppen som hopper ut fra bakgrunnen av den ene skjermen, langt uti spillet? Følte meg som en unge som nettopp har sett "redda joppe; død eller levande". var psykisk knekt etter den opplevelsen.

Lenke til kommentar

Min mest uhyggelige opplevelse var når da jeg akkuratt hadde skyti alle folka i et rom, gikk litt framover (hadde lommelykta framme). Plutselig hørte jeg en lyd bak meg, jeg snudde meg og lyste rett inn i trynet på en stygg zombie. Som en refleks trykka jeg på musa og slo ihjel den jøvelen. Akkuratt etter dette var pulsen skyhøy. :roll:

Lenke til kommentar
2. første møtet med pinky, satt pressa langt nede i stolen da ja!

Der ble jeg ikke redd, faktisk. Hele cut scene med pinky var bra, men ødela det meste. Hadde vært mye værre om du hadde hørt metallføtter, så fådt en cut scene hvor du ser, fra pinkys view, noe som ligger i en skygge og ser på deg, og når den går hører du bare "klang, klang, klang" så kommer den sprettende mot det, SÅ skifter det over til vår helt marinen. Da hadde jeg seriøst bare enkelt og greit død, ikke noe mer der. Tror ikke hjerte mitt hadde tålt det :cry:

Lenke til kommentar

Kun engang jeg virkelig skvatt da jeg spilte aleine å det var da et lik som lå på en disk, våknet opp rett forann meg :scared:. Ellers er det ganske uhyggelig i Delta Labs da du hører "Help meeee" pustende rundt deg.

 

Blir ikke så skremt ellers heller men maskinvaren min å Doom 3 er jo litt ":no:" så jeg får jo ikke den sikkelige doom opplevelsen.. + at senter høytallern på sorrounden er ødelagt :thumbdown: da jeg hadde gleda meg til å spille med sorround.

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
[iC,11/09/2004 : 15:30]
så er det ekkelt da den døde kroppen plutselig rører på seg litt lengre utti

Hehe, eneste gangen jeg skvatt!

 

BTW: Alle sammen, BRUK HEADSET når dere spiller DOOM3!

 

I146870.jpg Dette er ganske godt headsett, siden bass er viktig for å heve skremme effekten!

 

Kilde:

http://komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I146870.jpg

hmm, dette er jo et billig headset me dårlig kvalitet da :p jeg har allerede levert inn mitt 2 ganger ;)

 

hadde vært noe å spilt doom3 på :D

Tullball ja!

Kvaliteten er absolutt fullt tålelig! Over middels!

Det eneste problemet, er at veldig mange av Trust's produkter har produkt feil!

Men kun en enkel (og gratis) reklamasjon fikser opp dette på null komma niks! :yes:

 

BTW: Har ikke hatt noe problem med MITT Trust 410 multifunction bass headset! :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC' date=15/09/2004 : 22:31]
[iC,11/09/2004 : 15:30]
så er det ekkelt da den døde kroppen plutselig rører på seg litt lengre utti

Hehe, eneste gangen jeg skvatt!

 

BTW: Alle sammen, BRUK HEADSET når dere spiller DOOM3!

 

I146870.jpg Dette er ganske godt headsett, siden bass er viktig for å heve skremme effekten!

 

Kilde:

http://komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I146870.jpg

hmm, dette er jo et billig headset me dårlig kvalitet da :p jeg har allerede levert inn mitt 2 ganger ;)

 

hadde vært noe å spilt doom3 på :D

Tullball ja!

Kvaliteten er absolutt fullt tålelig! Over middels!

Det eneste problemet, er at veldig mange av Trust's produkter har produkt feil!

Men kun en enkel (og gratis) reklamasjon fikser opp dette på null komma niks! :yes:

 

BTW: Har ikke hatt noe problem med MITT Trust 410 multifunction bass headset! :thumbup:

Jeg er enig med shade22, det er ikke et headset med god kvalitet, en venn av meg har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...