Gå til innhold

Microplex ruler!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

--------------------------

Microplex er bra, men det blir skremmende dyrt med postoppkrav++ Det hadde vært bedre med en VISA betalings løsning slik som Psdata har...:smile:

--------------------------

Har lurt litt på hvordan denne handelen forgår.

Skriver man bare inn VISA nummeret sitt og så trekkes beløpet fra kontoen ?

Slipper man å betale porto ?

Funker det med VISA Electron?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 20:16, Prophecy skrev:


Har lurt litt på hvordan denne handelen forgår.

Skriver man bare inn VISA nummeret sitt og så trekkes beløpet fra kontoen ?


 

Man skriver inn kortnummer og utløpsdato så trekkes beløpet fra konto når varen blir sendt. MP er forøvrig åpne for visa.

 

Quote:


Slipper man å betale porto ?


 

Nei, men man slipper postoppkravsgebyr (44kr tror jeg) som jo kan være litt ved mindre bestillinger

 

Quote:


Funker det med VISA Electron?


 

nei

 

Quote:

men det feteste av alt var at de la med en karamell (som smakte godt!!!) i pakken


 

urk nei! du får ETT stusselig sukker. Hva fører det til? Jo man løper til nærmeste "det du trenger når du trenger det" stasjon og kjøper (svindyrt) godteri for mange penger :wink: gjort det 2 ganger nå jeg...

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-04 21:45 ]

Lenke til kommentar

On 2002-05-04 21:43, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2002-05-04 20:16, Prophecy skrev:



urk nei! du får ETT stusselig sukker. Hva fører det til? Jo man løper til nærmeste "det du trenger når du trenger det" stasjon og kjøper (svindyrt) godteri for mange penger :wink: gjort det 2 ganger nå jeg...


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-04 21:45 ]</font>


 

Da har du et problem :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-05-05 01:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Syntech skrev (2002-05-04 19:20):

Var bare nødt å si det.. ALLE webshoper har mye å lære av microplex! Er så fornøyd med de at det er nifst.


Stå på!!


Microplex er en topp webshop! Har hatt en reklamasjon der en gang, en papst vifte som ikke funket... Fikk en ny innen 5 arbeidsdager... ! :smile:

 

Support og tilbakemeldinger, helt topp!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-04 19:34, nVIDIAsucks skrev:

Quote:


On 2002-05-04 19:20, Syntech skrev:

Var bare nødt å si det.. ALLE webshoper har mye å lære av microplex! Er så fornøyd med de at det er nifst.


Stå på!!


 

Må si meg enig, men det feteste av alt var at de la med en karamell (som smakte godt!!!) i pakken
:grin:

 

Da har ikke du bestillt hel pc fra Databutikken! Var jo 100 karrameller og masse mintdrops, penner og hæv av godteri :smile:

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte PC på komplett, fikk jeg med masse ostepop-lignende isolasjonsgreier som lillebroren min trodde var ostepop og spiste et par håndfuller :razz:

Forøvrig er jeg meget fornøyd med microplex. Har blitt endel derfra etterhvert: Enermax PSU, fUnc musematte, 2 kjølere, thumbscrews, kjølepasta og annet snacks...alt sammen har vært nydelig kvalitet. De fører bare kvalitetsprodukter virker det som. Go microplex :razz:

Lenke til kommentar

Bare positivt om Microplex fra meg også. Fikk tilsendt en Swiftech kjøler uten festeklipsene. Sendte mail om saken, fikk svar med en gang, og klipsene ankom med brev 3 dager senere, med beklagelse.

 

Har fått med drops hver eneste gang jeg har bestilt noe fra dem ( 5-6 ganger ):)

 

Stå på Microplex !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...