Gå til innhold

Endelig får O-Zone som de fortjener


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hva kan man si, 1'ern blir brukt alt for lite, er SÅ mye crap musikk til salgs om dagen. Og produsentene lurer på hvorfor cd salget går ned? Produser noe som er verdt å kjøpe, så kjøper folk det, enklere blir det ikke.

Er ikke enig i at 1-eren brukes for lite!!! Dette terningkastet må spares til de værste ulydene. Terningkast 2 = slaktkarakter og terningkast 1 = migrene-, diarè-, epilepsianfall-, hemoride- musikk som O-Zone :sick::wallbash: ... SÅ: vær sparsommelige med 1- eren... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm skal vi se hva som ligger på VG lista nå for tiden da?

 

1: O-zone

3: O-zone

 

Hva er det som er galt med dette landet? Du finner jo ikke annet enn Britney, Idol og "der er så dårlig at det er bra" musikk der.

Jeg vil anta at det er mye fjortiser og "fjortismammaer" som kjøper musikken som ligger på Vg-listen. De som er litt eldre enten laster musikken ned fra internett, eller kjøper hele album av mer eller mindre kjente artister. Har aldrig likt Cd-single. Synes det er waste of money!

Lenke til kommentar
Yay! i dag var jeg på fest, og o-zone ble for første gang på måneder IKKE spillt :w00t: Endelig begynner den helvetes landeplagen å gi seg! Nesten så jeg skulle posta denne i gledesutbrudd! :p

Det triste er jo at på [en eller annen fest] om 10 år og fremover blir den betraktet som en klassiker. Akkurat som Bailando og Rythm Is A Dancer alltid dukker oppp på fest i våre dager.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:(

Lenke til kommentar

Gutta i O-Zone trenger litt kred. spør du meg. Hvem andre har klart å lage en landeplage som dette? En låt som ingen skjønner teksten på, (bortsett fra rumenere og moldovere da......), blir hit i hele Europa!!!! Ikke rart at anmelderene kaster 1 på terningen; det er jo liksom ikke "lov" å like "landeplager".....

Barnslig å kaste dritt etter folk som har suksess.

;)

Lenke til kommentar
Eurotrash av verste sort

 

Åhhh, grusomt! O-Zone er rett og slett forferdelig plagsomt å høre på. Den rumenske guttegruppa serverer hjernedød og fæl dance, dette er en blanding av danskebåten, elendig sydendiskotek og Grand Prix-kvelden fra helvete. «Dragostea Din Tei» har plaget mange i sommer, og at dette er den beste sangen på albumet, sier vel sitt. Nå skal neste singel ut (som latterlig nok er helt lik den forrige), «Despre Tine», og plage enda flere. O-Zone hører bare hjemme ett sted, og det er i søpla. Styr unna!

 

 

såsant-såsant :yes::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...