Gå til innhold

Endelig får O-Zone som de fortjener


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ozone= :thumbdown::no::mad:

HALLO ???

 

dette er det jeg var ute etter i denne posten.

 

O-zone = teite romenske gay gruppa

 

ozone = trance !!

 

så vennligst ikke bland de to, hater når folk gjør det. Jeg hater o-zone noe så sykt og det irriterer meg enda mer når folk blander "ozone" med "o-zone" !!

 

:(:(:(

 

håper dere skjønner det, synes de burde ha et annet navn for det ødelegger bare alt.. *klikke på folk som blander no sånt*

Lenke til kommentar
ozone= :thumbdown:  :no:  :mad:

HALLO ???

 

dette er det jeg var ute etter i denne posten.

 

O-zone = teite romenske gay gruppa

 

ozone = trance !!

 

så vennligst ikke bland de to, hater når folk gjør det. Jeg hater o-zone noe så sykt og det irriterer meg enda mer når folk blander "ozone" med "o-zone" !!

 

:(:(:(

 

håper dere skjønner det, synes de burde ha et annet navn for det ødelegger bare alt.. *klikke på folk som blander no sånt*

sry, mente O-Zone!

Lenke til kommentar

OK, nå har det vært nok fjortisspjatt om at de er noen forbanna homser i denne tråden. Vennligst hold dere til topic, og ikke sleng ut tomme påstander om at de er homo. Jeg er |-så-| langt unna å rapportere dere alle som en. Hva har det med saken å gjøre uansett? Hvis de er homo, fint for dem. La de være det, og for guds skyld, homo er IKKE negativt. Herre.

 

Kirk Hammet har hatt mannlig samboer, for dere übertr00 Metallicafans av noen fjortisser som ikke visste det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg mener ikke å erte på meg en haug med ihuga fans her, men fikk påklistra et digert glis( :D ) da jeg leste dette i VG i dag.

 

Vil gjerne høre andres meninger om O-Zone, er alltids åpen for litt diskusjon... :yes:

mildt sagt ingenting! :thumbup:

 

EDIT: hehe så på navne på emne! :tease:

men som sagt!: de fortjener ingenting...!

Endret av Owz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...