Gå til innhold

Colin Mcrae 2005 Demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer jeg også..49% igjen :dribble:

ja,se at dx9c og siste drivere er instalert.

Recommended Specification

--------------------------------------------

- Windows 2000/XP

- DirectX 9c

- Pentium III/4 or Athlon at 2GHz

- 512Mb RAM

- Graphics Card: ATi Radeon 8xxx and above, nVidia GeForce3 and above

- Sound Blaster Audigy 2 series audio card

- 400mb

Endret av Traxco

Grafikken er virkelig pen. Lyden er ikke mye å skryte av, og bilen kjennes unaturlig ut på underlaget. Dessuten synes jeg det var dårlig respons på rattet. Ellers var det sånn middels. Tror Codemasters må jobbe hardere i fremtiden hvis de har formeninger om å beholde tronen. Men det kan jo hende ting retter seg til fullversjonen kommer ut. Får håpe det. Slik som det er nå, er det litt skuffende... :no:

Grafikken er virkelig pen. Lyden er ikke mye å skryte av, og bilen kjennes unaturlig ut på underlaget. Dessuten synes jeg det var dårlig respons på rattet. Ellers var det sånn middels. Tror Codemasters må jobbe hardere i fremtiden hvis de har formeninger om å beholde tronen. Men det kan jo hende ting retter seg til fullversjonen kommer ut. Får håpe det. Slik som det er nå, er det litt skuffende... :no:

Husk på at det er en 70% ferdig demo da!

fikk også mange rare feilmellinger,største bug demo jeg har sett til nå.men ble skuffet over cmr 2005,tegnegrafikk ser det jo nesten ut som.bra er det iallefall ikke.smalere veier,handligen på bilene var ok med ikke mere.greit at det skal være mye svinger i rally,men får ingen fartsfølser når jeg kjører.virker jo nesten som man aldri skal ha mere enn 100km/time selv på langslettene..

og hvor er effektene,snøen som spruter rundt bilen.eller grusen og jørma som kommer opp rundt dekkene.dette er jo nesten Top Gear Rally med bedre grafikk.

codemasters bør ta seg sammen nå..

ps:jeg fikk svart skjerm,men kom inn i spillet etter en stund.

Endret av Traxco
,25/08/2004 : 02:54]

Husk på at det er en 70% ferdig demo da!

Les innlegget mitt litt bedre. Se hva jeg skriver! Men nå tror jeg det er på tide at Codemasters tar kontakt med noen som har sittet i en bil snart. Det blir værre og værre dette her. :thumbdown:

Collin McRae kan ikke ha noe med dette å gjøre lenger. I alle fall kan han ikke ha prøvd spillet, for dette føles merkelig. Men en artig vri, er at de har tatt lyden fra CMR2. Det høres i alle fall slik ut.

Endret av Shotgun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...