Gå til innhold

Hvem ble skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som mange sier, doom3 blir kjedelig i lengden.

Noe som beviser dette er at man faktiskt blir mer redd når det ikke skjer noe, enn når det skjer noe.

I tillegg så gjorde soul cube sin del av arbeidet til å gjøre spillet myyye enklere på slutten.

 

Etterhvert, begynte jeg å lese alt som stod i hver persons pda.. e-post, filmer, og lydklipp. Det ble en bedre story i spillet når en engasjerer seg.

Når jeg da var ferdig med doom3... Da var det faktiskt ett av de bedre spillene jeg har spilt på lenge :thumbup:

Lenke til kommentar
Folk kan ikke ha kommet særlig langt i spillet før de har gitt opp, siden i de timene før helvette stopper monstre helt med å dukke opp inne i vegger og hoppe opp rett foran deg.

 

Da bruker de metoder som store glasstak med monstre som kryper over og forsvinner, lik som henger i gangen og lager store skygger, skrift på veggene (die, suffer etc.) o.l. Til tider kan man gå i flere minutter uten å se monstre. Og til tider virker spillet faktisk ganske plattformaktig.

 

Btw så digget jeg spillet noe sinnsykt, men mislikte Far Cry ^^

enig i at spillet tok seg opp etter flere kjedelige timers spilling... men ikke så lett og få stemmning igjen etter så lang tid med tragisk gameplay.

Lenke til kommentar

jeg må bare legge til: er det noen andre enn meg som syntes at, sience look på spill er kjedeligt og veldig ensformig?

 

hvis dere lurer på hva jeg mener, så mener jeg at det blir for mye stål og atter stål. vegger av stål, bord av stål alt er av stål...

 

Ettervert blir doom 3 som å stirre på en stål plate..

Endret av ZeroFlameX
Lenke til kommentar

Vel, i begynnelsen så jeg egentlig ikke noe særlig fram til Doom III. Men når det omsider kom ut, og folk begynte å snakke om det på diverse forum på nettet, og når anmeldelsene poppet opp på forskjellige nettsider ble jeg mer og mer interessert. Til slutt fant jeg ut at jeg skulle gå til innskaffelse av det, og ble jo da ekstra glad når Elkjøp solgte det så billig.

 

Kjøpte det samme dagen som det kom ut, var en av de første i køa utenfor Elkjøp. Gikk inn og plukket et eksemplar med meg, betalte for det, og gikk fornøyd ut av butikken. Testa spillet litt, og fant fort ut at det var ganske skummelt, samt at det funket meget bra på min maskin (oppgraderte i April). Vel, er ennå ikke ferdig med spillet (spiller ikke dataspill så ofte, maks noen timer pr. uke), men har på følelsen at jeg er nær slutten. Har vært gjennom helvete osv...spillet skuffer ikke direkte. Det er veldig skummelt, og det er vel det som fascinerer meg mest, man fårr også følelsen av å være forlatt på en romstasjon (som man jo nesten er, lignende Alien-filmene), og det får jeg personlig et kick av. Selv om det av og til er litt repeterende, gå gjennom en korridor, lyset forsvinner, monstre dukker opp bak krik og krok. Men alt i alt så er det mer positivt å si enn negativt. Hvis jeg skulle ha gitt spillet en score ville det ha vært 8/10. Personlig liker jeg Far Cry mer, mer fargerikt, variert, og store, vakre utendørsbrett, samt kule kjøretøy! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var en av de få tingene Aliens VS Predator 2 gjorde riktig (litt off-topic nå).

Den første halvtimen i spillet treffer man ikke på et ENESTE monster. Men det er mange ting i omgivelsene som ligner på aliens, store skygger på veggene, spesiellt formede rør i taket som plutselig ramler ned litt foran deg osv. Man blir like høyspent som en gitarstreng..og plutselig, når man begynner å lure hva som foregår, kommer det noe som ligner ei lita bikkje springende mot deg. Og går rett i strupen på deg. Da hoppa man litt.

Lenke til kommentar

Synes det var helt grei men ikke noe mer.

 

Ble kjedelig og monotont etterhvert synes jeg - har kommet en bit inn i Hell nå men det spørs om jeg gidder å fullføre spillet.

 

Satte meg ned og spilte litt Top Spin og Rallisport Challenge 2 på Xboxen i går og syntes plutselig det var mye morsommere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...