Gå til innhold

Hvem ble skuffet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig skuffet, men hadde ikke store forventninger. Igjen, det er ikke innpakkningen det kommer an på, men innholdet.

 

Doom 3 ser helt ok ut, og spenningen og atmosfæren er rimelig bra, men spillet blir for dårlig tidtrøyte I lengden.

 

Selv rundet jeg spillet ganske fort, og jeg "løp ikke gjennom så fort jeg kunne". En skulle jo tro at spillet ble gradvis tøffere, men tvert imot (spesielt etter Soul Cube, da blir det jo for lett). Valgte faktisk ikke å bruke dette våpenet. En kan jo argumentere at en skal spille på nightmare, men da blir det jo bare frantisk leting etter ammo og F5-F9 hvert sekund, uten å gjøre spillet noe bedre av den grunn.

 

Ellers har det noen momenter, hvor en faktisk må bruke hodet i en viss grad, og det er jo positivt. Men dessverre faller det kort her også. Så i bunn og grunn er det "just another shoot em upper". PDA ideen er jo glimrende, men når de ligger så synlig som de gjør i spillet, blir det ikke spesielt utfordrende.

 

Nei, ønsker du meningsløs vold og heftig skyting, spill heller Serious Sam (som faktisk kan spilles på det meste ;)

Lenke til kommentar

Hadde uendelige store forhåpninger til spillet siden det ble offentligjort i starten :thumbup: Meen det eg alltid hadde i bakhodet var" Spillet har en nyydelig grafikk, men ka me gameplay?" Eg kunne nesten si meg en gang at spillet ville bli kjedlig mot slutten, for min smak azzå :w00t: Spillet er utrlolig gjennomført på alle andre punkter syns eg, lite bugs å finne også :yes: En annen ting også, slutten på spillet var faktisk NØYAKTIG slik eg trudde den var. Skal ikkje si åssend et var da, i tilfelle det er noen som ikkje er komt igjennom som tar en titt innom :tease: Litt morsomt really hehe :p Men det eg ble aller aller mest skuffet over, var MP. Tror det er den mest lusne MP opplevelsen eg har spilt siden Quake 3 :thumbdown: Nettop MP`en hadde eg heller ingen store forventninger til :innocent: Men håper at spillet vil leve på noen saftige modder i fremtiden( Noen som sa Dark blood ? )

 

Igjen vil eg bare si at dette er skrevet fra MIN smak, vill ikkje ha noen heftige kommenterer etter meg her :!: Om noen andre digget MP f,eks så er det bare bra :thumbup:

 

EDIT : Noen som la merke til hvor mange smilies eg bruker ;):hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...