Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Er snorking genetisk?

 

Min mor snorker, min bror snorker og jeg snorker(tror jeg også har hørt bikkja mi snorke).. Er det arvelig? Eller har det andre faktorer?

Det er arvelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er en ting jeg har lurt på ganske lenge..

hva er det som gjør kondomer så sikre?

er det ikke like sikkert å bruke en plastikkpose, det er jo nesten det samme... eller?

 

kan ikke falle meg inn å prøve det, men noen som har svar?

Kondomer er jo ikke laget av plastikk, men av en slags gummi. De er jo også vanvittig elastiske, og tåler dermed mye før de sprekker.

Lenke til kommentar

Hørte på radion nå, at det var en mann som lurte på åssen han kunne "komme" seg senere.

Dama svarte med at han måtte la dama onanere mannen, mens han lå på ryggen, å stoppe idet han akkurat holdt på å gå av, så forsette å gjøre det samma igjen, etter en stund la mannen få gå av, og holde igjen midt på pikkhue, et spesielt sted. Stemmer dette ?

Lenke til kommentar
Har tenkt over en ting veldig lenge nå.

Hvis man har en boks som er heeeelt tett. Inne i boksen er det speil på alle veggene. Hvis man tenner et lite lys inne i boksen og slukker det igjen, så vil vel lyset reflektere rundt og rundt i boksen for alltid? Lyset slippes jo ikke ut fordi den er helt tett. Lyset vil heller ikke slukke, fordi det går ikke ann. Hva vil skje hvis man da åpner boksen igjen i et helt mørkt rom etter 100 år?

:hmm:

Noe blir obsorbert.

Lenke til kommentar
Hørte på radion nå, at det var en mann som lurte på åssen han kunne "komme" seg senere.

Dama svarte med at han måtte la dama onanere mannen, mens han lå på ryggen, å stoppe idet han akkurat holdt på å gå av, så forsette å gjøre det samma igjen, etter en stund la mannen få gå av, og holde igjen midt på pikkhue, et spesielt sted. Stemmer dette ?

Å sperre for sædspruten vil jeg ikke anbefale. Det som skjer er at den ikke har noe sted å gå, og velger da minste motstands vei, inn i urinblæra. Noen ganger kan det skjære seg, og spermkanalene kan sprekke (selv det sikkert er veldig sjelden). Tviler på at det føles deilig. Men det med å stoppe og roe ned tempo rett før orgasme er sant, det funker. Har man selvkontroll kan man holde på lenge sånn.

 

Hobbysexolog Maximus

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...