Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hvor kom partiklene fra? :p Altså, du kan klø høl i huet ditt. Du finner ikke ut av det uansett, så slutt å tenk på det. La folk som jobber med slikt drive med på det. Så får de informere oss om det fins noe svar, svaret sitter ikke hos deg uansett.

6095253[/snapback]

Skal overlate det til proffene ja :whistle: Min teori er utvannet og ikke så godt gjennomtenkt ^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et rart spørsmål! Vokser neglene fra inni fingrene, eller bygger de seg på ytterst? :p Håper dere skjønner spørsmålet..

6095849[/snapback]

 

ligger en neglerot rett innenfor der neglen stikker ut. der bygges neglen opp. neglen begynner ca en milimeter fra der den stikker ut

Lenke til kommentar
Jeg har et rart spørsmål! Vokser neglene fra inni fingrene, eller bygger de seg på ytterst? :p Håper dere skjønner spørsmålet..

6095849[/snapback]

 

ligger en neglerot rett innenfor der neglen stikker ut. der bygges neglen opp. neglen begynner ca en milimeter fra der den stikker ut

6095887[/snapback]

 

Er det handikap å ikke ha negler?

Lenke til kommentar
Fungerer det å kjøre NSB Regionstog fra Finnmark til Oslo for 199kr?

6097426[/snapback]

Nei, staten har ikke bygget ut infrastruktur for tog i hverken finnmark eller Troms. Folk er tvunget til bare tre alternativer hvis de skal reise langt: bil, båt, fly.

 

Jernbanen går bare så langt som til ca midt i nordland (Fauske/Bodø), men det stikker inn en bane fra Sverige langt nord i Nordland (Til Narvik).

 

Dessuten tror jeg du skal slite med å finne korresponderende regionstog hele veien. Mulig du må vente mange timer på mange plasser, inkludert natt. De mest logiske plassene jeg kan tenke meg du må vente eller bytte tog er Hamar, Røros og Trondheim.

 

Om ikke det var hemmende nok så gjelder tilbudet bare et begrenset antall plasser på enkelte av avgangene (grønne avganger). På nattog gjelder det kun sitteplass. Grønne avganger er jo snart like skjeldne som kameler på Dovrefjell så det tilbudet ser rimelig "waporware" ut for å bruke et datauttrykk.

Lenke til kommentar
Jernbanen går bare så langt som til ca midt i nordland (Fauske/Bodø)

6098377[/snapback]

<!--Spissformulering-->

Og det er mer enn langt nord nok. De færreste av oss har behov for å reise nord for Trondheim :p

6099239[/snapback]

 

For oss med familie i nord er det praktisk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...