Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ca. hvor stort er arealet av foten til en struts regnet ut i kvadratcentimeter?

6090120[/snapback]

 

Det der er virkelig en sneding ting å lure på, kanskje Wikipedia kan hjelpe? (Har ikke lest det selv)

Lenke til kommentar
Ca. hvor stort er arealet av foten til en struts regnet ut i kvadratcentimeter?

6090120[/snapback]

Det var virkelig et snodig spørsmål :) (Får jeg spørre hva du skal med svaret?)

 

Her er et bilde, og her er et annet med noe å relatere størrelsene til. Jeg antar det er arealet av fotavtrykket du er ute etter.

 

Edit: Rundt 75 cm^2 +/- 50% hvis jeg ikke har bommet helt på øyemålet. Da har jeg regnet at den store tåa er ca 15-18 cm lang og ca 6-7cm bred og at den lille tåa er ca 3cm bred og 6-7cm lang og at huden mellom tærne ikke lager fotavtrykk, og av tærne er litt avrundet i formen så man må redusere tallet len del hvis man bare ganger bredde med lengde.

post-3851-1147462724_thumb.png

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Er damer og menn fra samme planet?

6091624[/snapback]

Nåja, vi er født på samme planet ja, men hvor vi er fra...

 

Hvis man hadde visst hvor universet startet og hvorfor hadde jeg hoppet i taket av glede :D

6091695[/snapback]

 

DAmer er fra Venus

Menn er fra mars.

 

Eneste vi har felles er at vi liker å forplante oss eller no sånt!

Lenke til kommentar

Sort med masse gass, Ett sort hull suger til seg gassen, gassen blir varm fra de høye bevegelsen og gniinga på nabogassen at den blir varm og begynner å gløde, det begynner å samle seg. Blir en stjerne, stjernen har så høye grader at det kan skape nye atomer. Det begynner å spytte ut atomer som etterhvert blir mer avanserte bindinger osv osv.

 

Noe sånt har jeg fått med meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Sort med masse gass, Ett sort hull suger til seg gassen, gassen blir varm fra de høye bevegelsen og gniinga på nabogassen at den blir varm og begynner å gløde, det begynner å samle seg. Blir en stjerne, stjernen har så høye grader at det kan skape nye atomer. Det begynner å spytte ut atomer som etterhvert blir mer avanserte bindinger osv osv.

 

Noe sånt har jeg fått med meg i alle fall.

6092042[/snapback]

Joda, men det må da ha startet en plass. Før det fantes noe som helst :dontgetit: Vet at dette hører inn under en annen tråden, but still :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...