Gå til innhold

Mange idiotiske OL-grener?


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår så jeg faktisk Trampolinehopping. Ante ikke at det fantes en slik OL-øvelse engang. De gjorde alle mulige saltoer og ditt og datt på ei DIGER trampoline.

Det var likevel ei dame som greide å lande rett på kanten når hun skulle avslutte, det gjorde visst ganske vondt, for hun gråt når hun gikk bort.

Lenke til kommentar
Igår så jeg faktisk Trampolinehopping. Ante ikke at det fantes en slik OL-øvelse engang. De gjorde alle mulige saltoer og ditt og datt på ei DIGER trampoline.

Det var likevel ei dame som greide å lande rett på kanten når hun skulle avslutte, det gjorde visst ganske vondt, for hun gråt når hun gikk bort.

hun gråt vel heller for at hun misslyktes i et mesterskap hun haR trent for i flere år.. sikkert flere timer daglig uke inn, uke ut. :yes:

Lenke til kommentar

Tenker bare på alle småfuglene som blir most i de konkurransene. Vedder på at de har et eget krematorium der det brennes hundrevis av døde fugler i uka.

 

Det skulle vært som i "gamledager". Bare friidrett med superstjerner som faktisk var moro å se på i korte doser. Nå pumper jo NRK ut 80 timer i uka med alle mulige rare øvelser, finner jo ikke fram til de kule øvelsene lengre oppi all møkka.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Synest det er artig å sjå på alle dei rare greinene eg. Både kajakk-slalom, leirdueskyting og trampoline :p

Ja, skyteøvelsene. Blir nok endel bomskudd som går rett ut i periferien.

 

Du skal være ein uheldig liten fugl om du blir skutt ned.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...