Gå til innhold

Mange idiotiske OL-grener?


Ingar

Anbefalte innlegg

De beste grenene er turn herrer, stup og trampoline.

Leste litt lenger opp at de syntes at trmapoline kunne gått under turn.

Jeg er dobelt norgesmester i troppsturn, men kunne ikke vunnet ett kretsmesterskap i trampoline. De tar salto i begge grenene, men det er mye forskjell på de. Stil, Sats, Rotasjon osv. man må trene i sin gren.

Man tar saltoer i stuping, men jeg tviler på at en som hopper trampoline ville klart så bra hopp som en stuper....

 

Men tilbake til topic:

Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker!

Endret av stian123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker!

Hvorfor akkurat disse?!

 

ALLE grenene i OL er idiotiske. Men det er fett allikevel.

Synes egentlig at det burde være mange flere grener i OL. Hva med motorsport, dart, bowling, osv?!

 

Ellers kunne man jo gjøre det hele mer folkelig ved å innføre konkurranser med normert tid. Hva blir tida på 10000-meteren da?

 

Hvis man skal gjøre noe med hensikt i OL, kunne man jo ha geværskyting på levende mål. De levende målene kan være dyr som bor i området. Dette kunne jo ha vært en fin måte å lære litt om arrangørlandet. Elgjakt i Lilehammer-OL.

Lenke til kommentar
Kunne jo blande noen av dem, sånn at man fikk antall grener ned.

 

Stuping og lærdue skyting hadde vært konge !! :w00t:

Det er utrolig mange grener som kan kombineres med skyting, da :yes:

 

En jeg er litt for er nesten det samme som du foreslår: kombiner synkronstuping for menn og skyting, der skytterne står på bassengkanten og prøver å treffe flest mulig av stuperne :p:p:p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
De beste grenene er turn herrer, stup og trampoline.

Leste litt lenger opp at de syntes at trmapoline kunne gått under turn.

Jeg er dobelt norgesmester i troppsturn, men kunne ikke vunnet ett kretsmesterskap i trampoline. De tar salto i begge grenene, men det er mye forskjell på de. Stil, Sats, Rotasjon osv. man må trene i sin gren.

Man tar saltoer i stuping, men jeg tviler på at en som hopper trampoline ville klart så bra hopp som en stuper....

 

Men tilbake til topic:

Det er ganske kjedelig med RS og ellers roing, basket og hånball er idiotiske grener i Olymiske Leker!

Ikke si et eneste stygt ord om roing :thumbdown: det eier :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...